מערכת חדשה לקיום שיחות וידאו רב משתתפים בזמן אמת


קישורים ממומנים


פוליקום מכריזה על מערכת ה- RMX 4000 המיועדת לקיום שיחות ועידת-וידאו רבות משתתפים בזמן אמת. המערכת שפותחה בחטיבת המחקר והפיתוח של פוליקום בישראל במשך כשנתיים, מסוגלת לחבר 320 משתתפים ממקומות שונים בועידת וידיאו ותומכת בחיבור עמדות באיכות וידאו שונות כולל Full HD (1080P).


דן אנגל מנהל פעילות פוליקום בישראל מציין כי המערכת שתיוצא מישראל לרחבי העולם צפויה להגדיל את מכירות משפחת ה-RMX ל- 50 מליון דולר כבר בשנה הראשונה. מדובר במערכת המספקת את סביבת התקשורת החזותית המקיפה ביותר בתעשיה, בנוסף, את המכירה הראשונה של המערכת ביצענו בישראל לאחת מחברות היי-טק הגדולות בשוק, הוסיף אנגל.

לפי התחזית של חברת Gartner, Inc.‎‏1‎‏‏, שיעור הצמיחה השנתי המורכב (CAGR) של שוק ועידת הווידיאו צפוי להגיע ל-17.8 אחוז בין השנים 2008 ל-2013 ולגדול מהיקף של 3.8 מיליארד דולר ל-8.6 מיליארד דולר.

מערכת ה- RMX 4000 החדשה של פוליקום מאפשרות לארגונים גדולים, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, רשתות של שירותי בריאות וספקי שירותים לספק שירותי ועידת-וידיאו כולל הקלטה והזרמה של תוכן וידיאו בטכנולוגיית HD בכל חלקי הארגון ובין עסקים (B2B), עם איכות, ביצועים ואמינות הגבוהים בשוק.

הפתרון של פוליקום, המבוסס על תקנים מוכרים ויכולת פעולה הדדית פתוחה, ניתן לפריסה במסגרת כל סביבת תקשורת מאוחדת (UC) וכולל שילוב עם פלטפורמות UC מובילות מתוצרת Microsoft, ‏IBM,‏ Avaya,‏ Nortel,‏ BroadSoft ועוד.

מאת: וולף תקשורת