כולם מגיעים לדיזנגוף לרקוד כמו מייקל ג'קסון


קישורים ממומנים


זהו בדיוק הזמן לחלץ עצמות, להוציא את נעלי הריקוד ולהזיע בטירוף, כן, בדומה לשאר העולם, החליטה עיריית תל אביב יפו, האגף לתרבות ואומנויות מחלקת 'דיזנגוף יוצר' לחבור למיזם של חברת 'הפקות ספונטניות' ולקיים גם בישראל אירוע מחווה למלך הפופ שכבש את העולם עם צעדיו המרשימים.


ב-30 לאוקטובר ייערך בחסות העירייה ריקוד המוני משותף בכיכר דיזנגוף בו, כך מקווים יפגינו אלפים את התנועות שלמדו. אז אם חשבתם שבישראל לא עושים מספיק על מנת לכבד את זכרו של מלך הפופ, מייקל ג'קסון, כדאי שתגיעו גם אתם בסוף חודש הקרוב למרכז תל אביב, ורצוי עם אנרגיות מלאות, בגדי ריקוד וחוש קצב. לאחר שבמדינות רבות ברחבי העולם יצאו ההמונים לרחובות ורקדו יחדיו את הלהיט הגדול ביותר של הזמר האגדי, "Thriller", גם אלינו מגיע השיגעון הסוחף.

ההשראה ליוזמה הגיעה, איך לא, מהאינטרנט. "ראיתי את כל הסרטונים ברשת של האנשים שרוקדים ואי אפשר היה להתעלם מהכוח העצום שיש לאירוע כזה", הסביר עמיר ברק, האיש שמאחורי הרעיון. "הריקוד הספונטני נעשה לדבריו כמחווה ליוצר, ובמקרה שלנו למלך הפופ המנוח, וגם כי זה כיף טהור". ברק חבר לידידה בר צבי, מנהלת מדרחובים ואירועים בעיריית תל אביב ויחד החליטו לקיים את האירוע. השניים מצפים ללא פחות מ-4,000 משתתפים, ומרגיעים: לא צריך להיות מייקל ג'קסון כדי לקחת חלק במסיבה.

האירוע יתקיים כאמור ב-30 באוקטובר בין השעות 13:00-14:30 בכיכר דיזנגוף, בתל אביב.

לו"ז האירוע

13:00 הופעה של "שמונה אדום" בשירי מלך הפופ.
13:50 הופעתו של ניר שמאי- הכפיל הישראלי של מייקל ג'קסון.
14:00 הריקוד ההמוני הגדול בישראל!
14:10 תחרות כפילים נושאת פרסים!

הכניסה לאירוע חינם!!

כולכם מוזמנים להצטרף לרחבה הגדולה ולהדגים יחד עם האלפים האחרים את צעדי הריקוד בדיוק מושלם.

רוצים ללמוד את הצעדים ?? צפו בוידאו הבא בו אפשר ללמוד את צעדי הריקוד בקלות. עכשיו כל מה שנשאר הוא להתאמן, להזיע ולהצטרף לחגיגה הגדולה.



מאת: ליאת איראב