היערכות מחודשת של חברת לוריאל פריז


קישורים ממומנים


במסגרת הערכות מחודשת של קטלוג המותגים בחטיבות השונות של L'ORÉAL ISRAEL, והעמקת המיקוד במותגים המובילים, יחולק תקציב יחסי הציבור של החברה בין 4 משרדים: "ליאת אריאב יחסי ציבור", "דניאלה רייבנבך תקשורת", "גיל-עד תקשורת" ו"גלאי תקשורת".

משרד יחסי הציבור "גיתם פורטר נובלי" ימשיך לטפל בתקשורת התאגידית של לוריאל ישראל. במסגרת תוכנית העבודה לשנת 2010, תצרף חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל ישראל את חטיבת היופי של איב סן לורן למותגיה הקיימים: לנקום, ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן, קאשרל, דיזל ועוד.

חטיבת מוצרי היוקרה, מסיימת את שיווק המותג "ביותרם", וזאת במטרה למקד את המשאבים על פי סדרי העדיפויות החדשים. משרד "ליאת אריאב יחסי ציבור" יטפל במותג היוקרה "לנקום" ובבשמי המעצבים "ג'ורג'יו ארמני", "רלף לורן" ו"דיזל". בנוסף, יטפל המשרד בחטיבת המוצרים המקצועיים (חטיבת המספרות) במותגי "לוריאל פרופסיונל", "קרסטס" ובמותג הדרמו-קוסמטיקה "וישי".

משרד "דניאלה רייבנבך תקשורת" יטפל במותג "לוריאל פריז" בכל הקטגוריות – טיפוח, איפור ושיער. משרד "גלאי תקשורת" יטפל במותג האיפור "מייבלין ניו-יורק" ובמותג הטיפוח והשיער "גרנייה". משרד "גיל-עד תקשורת" יטפל במותג היוקרתי החדש שיצטרף ללוריאל ישראל – "איב סאן לורן" ובמותג הבישום "קאשרל".

מאת: ליאת אריאב יחסי ציבור