אוטודקס מרחיבה את אפשרויות התמיכה ב-MAK


קישורים ממומנים


אוטודסק, החברה המובילה בפתרונות ושירותים ייעודיים לכל תחומי ההנדסה והתכנון ו- Parallels – מובילה עולמית בתוכנות וירטואליזציה ואוטומציה, הודיעו על חתימת הסכם במסגרתו תהיה Desktop for Mac Parallels תוכנת וירטואליזציית מק המועדפת של אוטודסק.

אוטודסק תתמוך עתה בשימוש תוכנות AutoCAD , AutoCAD LT, Autodesk Inventor Professional ליצירת אבטיפוס דיגיטלי, 3ds Max Design, ו- Revit עבור בניית מודלים של מידע (BIM) על Mac OS X, דרך Desktop Parallels. אוטודסק כבר הוסיפה תמיכה רשמית עבור מוצרים אלה במק מוקדם יותר השנה.

"יותר ויותר לקוחות של אוטודסק עובדים גם עם מק וגם עם חלונות, והם ביקשו מאוטודסק לתמוך בוירטואליזציית מק", אומר אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק באומניטק, נציגי אוטודסק בישראל. "ההסכם עם Parallels והוספת Desktop Parallels כתוכנת וירטואליזציית מק המועדפת של אוטודסק, הוא שלב נוסף במאמציה המתמשכים של אוטודסק לתמוך בלקוחות המשתמשים במק, אשר עתה יוכלו להשתמש בתוכנות תכנון 2D ו- 3D, הנדסה ובידור הפופולאריות של אוטודסק על Mac OS X, בנוסף לחמישה יישומי מק טבעיים שאוטודסק כבר מציעה".

משפחת תוכנות Autodesk Alias עבור Mac OS X, אשר שוחררה מוקדם יותר השנה, כוללת יישומים עבור תחומי בידור, מולטימדיה, ותכנון.

אודות אוטודסק

חברת אוטודסק היא מובילה עולמית בתוכנת שרטוט של 2D ו- 3D המיועדת למגזרי הייצור, הבנייה, המדיה והבידור. מאז השקתה של תוכנת אוטוקאד ב-1982, אוטודסק פיתחה תיק מוצרים רחב של פתרונות אבטיפוס דיגיטאליים עדכניים במטרה לאפשר ללקוחות לחוות את רעיונותיהם בטרם יהפכו אמיתיים. אומניטק היא המפיצה הבלעדית של אוטודסק בישראל. אגף אוטודסק באומניטק עוסק בפיתוח, התקנות, הדרכות, הטמעות וליווי פרויקטים, בחמישה מגזרים שונים: אדריכלות ובניה, מכאניקה, הנדסה אזרחית, מיפוי ומדידות, מדיה ובידור.
www.autodesk.com

אודות אומניטק

אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.

כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.

לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה היחידה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic
לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il

מאת: דורן תקשורת