קישורים ממומנים
חדשנות עולמית מ-BLU, קטגוריה חדשה למשקאות האנרגיה, BLU POWER משקה אנרגיה צלול ומוגז בטעמים.
חברת "בני פאוזי שמשום", משווקת משקאות האנרגיה BLU, משיקה בימים אלו קטגוריה חדשה בישראל, המהווה חדשנות עולמית – משקה אנרגיה צלול בטעמים המשקה ישווק תחת המותג BLU POWER. בהשקת הקטגוריה יושקעו כמיליון וחצי דולר
חברת "בני פאוזי שמשום" יבואנית ומשווקת משקאות האנרגיה BLU בישראל, משיקה בימים אלו חדשנות עולמית: משקה אנרגיה צלול בטעמים בגיזוז עדין. בשלב ראשון יושק המשקה בטעמים רימון, תפוח ואפרסק ומארזים של חצי ליטר עם פקק ספורט ייחודי ושישיות של חצי ליטר. המוצר החדש ישווק תחת המותג BLU POWER.
BLU POWER הינו מוצר חדש לחלוטין כמותו לא היה עד היום בישראל ובעולם. המוצר החדש משלב לראשונה את תועלות כל המוצרים ביחד: המים בטעמים, המגיעים שקופים וללא תוספות צבעי מאכל, עם תועלות משקה האנרגיה – משקה מעורר המעניק אנרגטיות ונמרצות, והכל בגיזוז עדין ונעים ובטעמים פופולרים ומיוחדים כטעמי התפוח, אפרסק ורימון. המוצר מגיע עם פקק ספורט ייחודי השומר על הגזוז של המוצר לזמן רב יותר.
בעקבות מבחני טעימה שנערכו בארץ, ההערכה היא כי המשקה החדש יכבוש את מועדוני הספורט וקהל הצעירים אשר שומרים על כושר ומחפשים משקה מעורר, אנרגטי וטעים ללא תוספות מלאכותיות, ויבחר כטעם המועדף על צעירי ישראל.
BLU POWER משקה אנרגיה צלול בטעמים הוצג לראשונה בתערוכת המזון הגדולה בעולם, אנוגה 2009, אשר התקיימה בקלן – גרמניה וזכה שם להצלחה רבה.
ענאן שמשום, מנכ"ל ובעלים "בני פאוזי שמשום" יבואנית ומשווקת BLU משקאות אנרגיה: " להערכתי, מכירות המוצר החדש יגיעו לכ-20 מיליון ₪ בתוך שנתיים, בשוק הישראלי בלבד. BLU מתמחים במשקאות אנרגיה ועתה הם מרחיבים את היריעה ומציעים משקה חדש המהווה חידוש עולמי. מתוך הכרותינו את הצרכן הישראלי, סקרנותו ופתיחותו, ברור לנו כי הצרכן בישראל ינסה ויתאהב גם במוצר החדש – BLU POWER, המשלב את כל הטוב שנמצא במים בטעמים עם משקאות האנרגיה."
שוק משקאות האנרגיה הוא בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בשוק המשקאות. על פי נתוני סטורנקסט בנתונים שנתיים ישנה עליה של 40% מכר בשוק המאורגן ו-30% עליה בשוק הפרטי במצטבר שנת 2008 לשנת 2009.
BLU הושק בישראל בינואר 2009, על פי נתוני סטורנקסט נתח השוק כמותי של BLU לאוגוסט 2009 עומד על 32.4%, בעוד רדבול עומד על 6.3% ו-XL על 46.7%.
עקב כניסת BLU לשוק הוגברו מאמצי השיווק גם של המתחרים שבא לידי ביטוי בגידול בשוק כולו. עוד ניתן לראות שיש מעבר ועליה בשוק המבורקד והצריכה של משקאות האנרגיה אינה רק בברים ומועדונים מה שהגדיל את השוק כולו.
לפני כחודשיים הושק בישראל BLU ZERO – משקה אנרגיה מוגז מופחת קלוריות, המכיל פחות מקלוריה אחת בפחית משקה. המשקה החדש הצטרף למשקאות האנרגיה BLU ו-BLU CRANBERRY, אשר הושקו במהלך החצי שנה האחרונה בישראל, זכו להצלחה רבה והצליחו לכבוש את השוק.
את BLU POWER משקה אנרגיה צלול בטעמים ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות , בפיצוציות ובחנויות בכל רחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.99
מאת: יפה אפרתי
חברת "בני פאוזי שמשום", משווקת משקאות האנרגיה BLU, משיקה בימים אלו קטגוריה חדשה בישראל, המהווה חדשנות עולמית – משקה אנרגיה צלול בטעמים המשקה ישווק תחת המותג BLU POWER. בהשקת הקטגוריה יושקעו כמיליון וחצי דולר
חברת "בני פאוזי שמשום" יבואנית ומשווקת משקאות האנרגיה BLU בישראל, משיקה בימים אלו חדשנות עולמית: משקה אנרגיה צלול בטעמים בגיזוז עדין. בשלב ראשון יושק המשקה בטעמים רימון, תפוח ואפרסק ומארזים של חצי ליטר עם פקק ספורט ייחודי ושישיות של חצי ליטר. המוצר החדש ישווק תחת המותג BLU POWER.
BLU POWER הינו מוצר חדש לחלוטין כמותו לא היה עד היום בישראל ובעולם. המוצר החדש משלב לראשונה את תועלות כל המוצרים ביחד: המים בטעמים, המגיעים שקופים וללא תוספות צבעי מאכל, עם תועלות משקה האנרגיה – משקה מעורר המעניק אנרגטיות ונמרצות, והכל בגיזוז עדין ונעים ובטעמים פופולרים ומיוחדים כטעמי התפוח, אפרסק ורימון. המוצר מגיע עם פקק ספורט ייחודי השומר על הגזוז של המוצר לזמן רב יותר.
בעקבות מבחני טעימה שנערכו בארץ, ההערכה היא כי המשקה החדש יכבוש את מועדוני הספורט וקהל הצעירים אשר שומרים על כושר ומחפשים משקה מעורר, אנרגטי וטעים ללא תוספות מלאכותיות, ויבחר כטעם המועדף על צעירי ישראל.
BLU POWER משקה אנרגיה צלול בטעמים הוצג לראשונה בתערוכת המזון הגדולה בעולם, אנוגה 2009, אשר התקיימה בקלן – גרמניה וזכה שם להצלחה רבה.
ענאן שמשום, מנכ"ל ובעלים "בני פאוזי שמשום" יבואנית ומשווקת BLU משקאות אנרגיה: " להערכתי, מכירות המוצר החדש יגיעו לכ-20 מיליון ₪ בתוך שנתיים, בשוק הישראלי בלבד. BLU מתמחים במשקאות אנרגיה ועתה הם מרחיבים את היריעה ומציעים משקה חדש המהווה חידוש עולמי. מתוך הכרותינו את הצרכן הישראלי, סקרנותו ופתיחותו, ברור לנו כי הצרכן בישראל ינסה ויתאהב גם במוצר החדש – BLU POWER, המשלב את כל הטוב שנמצא במים בטעמים עם משקאות האנרגיה."
שוק משקאות האנרגיה הוא בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בשוק המשקאות. על פי נתוני סטורנקסט בנתונים שנתיים ישנה עליה של 40% מכר בשוק המאורגן ו-30% עליה בשוק הפרטי במצטבר שנת 2008 לשנת 2009.
BLU הושק בישראל בינואר 2009, על פי נתוני סטורנקסט נתח השוק כמותי של BLU לאוגוסט 2009 עומד על 32.4%, בעוד רדבול עומד על 6.3% ו-XL על 46.7%.
עקב כניסת BLU לשוק הוגברו מאמצי השיווק גם של המתחרים שבא לידי ביטוי בגידול בשוק כולו. עוד ניתן לראות שיש מעבר ועליה בשוק המבורקד והצריכה של משקאות האנרגיה אינה רק בברים ומועדונים מה שהגדיל את השוק כולו.
לפני כחודשיים הושק בישראל BLU ZERO – משקה אנרגיה מוגז מופחת קלוריות, המכיל פחות מקלוריה אחת בפחית משקה. המשקה החדש הצטרף למשקאות האנרגיה BLU ו-BLU CRANBERRY, אשר הושקו במהלך החצי שנה האחרונה בישראל, זכו להצלחה רבה והצליחו לכבוש את השוק.
את BLU POWER משקה אנרגיה צלול בטעמים ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הנוחות , בפיצוציות ובחנויות בכל רחבי הארץ.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.99
מאת: יפה אפרתי
0 תגובות:
כתבו תגובה לכתבה