פורום מחסני נתונים ותבונה עסקית


קישורים ממומנים


קבוצת מיחשוב, השיקה את פורום קהילת מפתחי ה- QlikView הראשון בארץ באתר www.dwh.co.il- הפורטל למחסני נתונים ותבונה עיסקית.

ה- QlikView הינה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת בניית מודלים של תובנה עסקית (BI) עם ממשק משתמש מתקדם ומאוד ידידותי. הטכנולוגיה של QlikView מאפשרת גישה ישירה לבסיס הנתונים ללא צורך בבניית "קוביות" ו/או מחסני נתונים.

לקבוצת מיחשוב ניסיון רב שנים בפיתוח מודלים של BI באמצעות QlikView, לעשרות ארגונים וביניהם: חיפה כימיקלים, תיקשוב, סאני, אירונאוטיקס, בלופניקס ורבים אחרים. קבוצת מיחשוב אף פיתחה, באמצעות הכלי, מודלים סטנדרטים לתוכנות ה-ERP הנפוצות: Profit ERP, SAP ופריוריטי.

קבוצת מיחשוב שמה לעצמה כיעד להתמקצע בכל הטכנולוגיות החדישות בתחום ה-IT ובוחרת את המוצר המוביל בכל טכנולוגיה. בתחום ה-BI, מתמחה קבוצת מיחשוב ביישום טכנולוגית QlikView, שנבחרה ע"י Aberdeen AXIS כמובילה בעולם. צוות הפיתוח של קבוצת מיחשוב, מראשוני המפתחים ב QlikView בישראל, מוביל כיום עשרות פרויקטים מהגדולים בארץ, וכעת לקח על עצמו להקים קהילת מפתחים בנושא. מטרת הפורום היא לשתף בידע ובניסיון שנצבר במהלך השנים על ידי קבוצת מיחשוב, כמו גם להחליף דעות ורעיונות עם ציבור המפתחים בתחום.

הפורום ינוהל על ידי אבישי לב רן, ראש צוות פיתוח BI בקבוצת מיחשוב, ובהשתתפות עובדי הצוות, מבכירי המפתחים ב- QlikView בישראל, שישתפו בידע שצברו במהלך השנים ויענו על שאלות.

לדברי עודד טהורי, מנהל תחום ה- BI של קבוצת מיחשוב: "הפורום למיישמי QlikView יהווה במה לשיתוף ידע: טיפים, חידושים, דוגמאות קוד, סרטונים ועוד. בנוסף, מקצועני ה-BI של קבוצת מיחשוב יספקו מידע חשוב והרבה 'קיצורי דרך' לפתרון בעיות בהם נתקל כל מיישם מתחילת דרכו ועד לרמות מתקדמות".

לדברי תמיר בר-נצר, עורך אתר dwh.co.il: "פורום זה הוא נדבך נוסף לקהילת הBI בארץ. אנו שמחים לארח את פורום קליקוויו ומשתמשיו כדי להוות להם גג להחלפת טיפים טריקים, מאמרים ומקום להיוועץ ולהחליף רשמים מקצועיים".

לכניסה לפורום: http://qlikview.dwh.co.il

אתר dwh.co.il הוקם בשנת 2005 על ידי תמיר בר-נצר לקהילת הBI בארץ. באתר מאמרים,חדשות, פורומים, וכן לוח דרושים לתחום הBI.

אודות קבוצת מיחשוב מערכות מידע בע"מ

קבוצת מיחשוב מתמחה בפיתוח ויישום קשת רחבה של פתרונות, מוצרים ושירותים במגוון תחומים בעולם טכנולוגיות המידע (IT) ותוכנות ארגוניות. קבוצת מיחשוב מציעה לארגונים פתרונות ומבצעת פרוייקטי פיתוח והטמעה בתחומים, כגון: ERP, CRM , מחסני נתונים ו- BI, פורטלים ארגוניים, שירותי Hosting, התאוששות מאסון ועוד.

קבוצת מיחשוב מציעה ללקוחותיה פתרונות מקוריים שפותחו בחברה כדוגמת מערכת ה- ERP Profit, המיושמת בקרב עשרות לקוחות בישראל ובעולם , מערכת הבינה העסקית BI View ועוד. בנוסף, מציעה החברה פתרונות של יצרניות הטכנולוגיה המובילות בעולם דוגמת מערכות ה- CRM וה- ERP של מיקרוסופט מסדרת Dynamics ופתרונות התוכנה של חברת יבמ.

קבוצת מיחשוב קשובה לצרכים של לקוחותיה, מלווה אותם לאורך שנים ומעניקה להם טיפול אישי, יסודי וכולל. קבוצת מיחשוב מעניקה ללקוחות שירות משלב היעוץ ואפיון הצרכים, דרך עיצוב הפתרון והתאמתו לאסטרטגיה הארגונית, לצרכים ולדרישות ועד לשלב הטמעת הפתרון בארגון, הדרכת המשתמשים ומתן תמיכה שוטפת. לקבוצת מיחשוב ניסיון רב ביישום פתרונות טכנולוגיים במגזרים השונים במשק, עם ניסיון ממוקד במגזרים כגון: מסחר שיווק ושירותים, הייטק, תעשייה, בניה תחבורה והובלה, מוסדות בריאות, מלונאות ותיירות, מגזר ממשלתי, כולל שורה של לקוחות בחו"ל.

מאת: אולמדיה יח"צ