קישורים ממומנים
מזרחי-טפחות עולה בקמפיין תקשורתי ייחודי המעודד מעבר בנקים. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום, ראובני פרידן. ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-8 מיליון ₪.
מזרחי טפחות יוצא בקמפיין תקשורתי-חברתי נרחב - חודש מעבר מזרחי-טפחות בטלוויזיה. הקמפיין שישודר לאורך כל החודש, יעלה אמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. הקמפיין הינו המשך ישיר לקמפיין שעלה לפני כשבועיים, שבו המשפחה של דביר "מתערבת" ומפצירה בו להבין כי יש לו בעיה וכי הוא סובל שנים מהבנק שלו והוא חייב לעבור בנק.
בחלקו הראשון של הקמפיין החברתי ראינו את דביר שב לביתו בסוף יום עבודה ומופתע למצוא שם את הוריו ואת חברו הטוב אלון מחכים לו עם אשתו והילד בסלון. כשהוא שואל לפשר הדבר, הוא מגלה שמדובר בתהליך "התערבות" שבו האנשים הקרובים אליו מתכנסים כדי לדבר איתו על הבעיה שיש לו עם הבנק שלו ומפצירים בו לעבור לבנק אחר. דביר ההמום מנסה לתרץ, אך בסופו של דבר מודה שיש לו בעיה. בשלב זה אלון פונה לציבור בבית ומפציר בצופים להתקשר לדביר ולעודד אותו לעבור בנק. הסרט נחתם עם הסלוגן של הקמפיין: "ישראל מתגייסת להעביר את דביר".
בקמפיין שיעלה הערב נראה דביר נכנס לביתו ומפתיע את משפחתו המודאגת בכך שהוא מכריז בגאווה: "עברתי למזרחי- טפחות!". דביר הנלהב משתף את המשפחה בחוויה יוצאת דופן שהוא עבר ובסיבות שגרמו לו לעבור דווקא למזרחי-טפחות, כגון: מקצועיות, חדשנות, שירות האישי כמו פעם וקלות המעבר. ובלהט הרגע מכריז על "חודש מעבר למזרחי-טפחות".
בהמשך לקמפיין, יוצא מזרחי-טפחות בפעילויות קד"מ באמצעות "לעומק התודעה" במקומות שונים בארץ, תחת הנושא של "עברתי" בנק. הפעילויות יתרחשו, בקמפוסים שונים ברחבי הארץ, לקהל הסטודנטים, ובמהלכן יוקמו ביתנים עם דיילות שיציעו מגוון הטבות ומתנות ייעודיות לסטודנטים שיפתחו חשבון במזרחי-טפחות. כמו כן יתקיימו פעילויות של תליית בלונים עם האלמנטים של מזרחי-טפחות עם הכיתוב: "עברתי" על מכוניות ברחבי הארץ, יוצבו משמרות זהב בצמתים מרכזיים בארץ וכן יופעלו מוניות שירות בערים מרכזיות, שיסיעו חינם את הקהל הרחב בין הסניפים השונים של מזרחי-טפחות ויאפשרו לכל נוסע לרדת היכן שירצה. בנוסף, כל סניפי הבנק התהדרו בשלטים וסטיקרים שונים, שמחדדים ומבליטים את המסרים של הקמפיין ומאפשרים ללקוחות קיימים וחדשים להתרשם מהחידושים המאפשרים מעבר חלק לבנק מזרחי-טפחות.
נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: " הקמפיין הייחודי של מזרחי-טפחות עוסק בנושא של מעבר בנקים ומעודד את הציבור הרחב לעבור בנק. מטרתנו בקמפיין זה היא להראות כי מדובר בבעיה המשותפת לרבים מאיתנו, ובניגוד לחששות ולתפיסות-עולם שגויות – המעבר לבנק אחר הוא פשוט, נוח ולא יקר. ללקוחות שייענו לקריאתנו ויעברו למזרחי-טפחות אנחנו מציעים מגוון של חידושים והטבות. עד כה ההיענות לקמפיין היא מסחררת: למעלה מ-27 אלף שיחות הגיעו למספר הטלפון שמופיע בפרסומת הטלוויזיה על מנת לעזור לדביר, ומספר שיא של למעלה מ-50 אלף כניסות לאתר האינטרנט, אשר מתוכם כ-10,000 כתבו והביעו תמיכה בדביר. חלק לא-קטן מהשיחות כבר מתורגם בשטח למפגשים עם הבנקאים שלנו, בדרך לקליטת הפונים כלקוחות חדשים אצלנו. השלב הבא של הקמפיין - "עברתי" יפרט את הסיבות מדוע כדאי לעבור למזרחי-טפחות. אין לי ספק כי ההנעה לפעולה שיש בקמפיין הזה יחד עם החדשנות השירותית והמוצרית של מזרחי-טפחות יביאו לגידול משמעותי במספר הלקוחות החדשים של הבנק".
מזרחי טפחות החליט להיות הבנק הראשון שמתמודד בדרך של קמפיין חברתי בחוסר ההתאמה בין המספר הגדול של הלקוחות הלא-מרוצים מהבנק שלהם לבין המספר הקטן של הלקוחות שעושים מעשה ועוברים בפועל. על-פי נתוני המערכת הבנקאית, מדי שנה עוברים רק 5% מהלקוחות לבנק אחר. רבים אחרים מקטרים, כועסים ומאוכזבים מהבנק שלהם אבל מסיבות שונות כמו הרגל, חשש מתהליך מעבר מסובך וקשה או מחשבה לפיה כביכול "כל הבנקים אותו דבר", נשארים בבנק שלהם. הקמפיין התקשורתי הייחודי של מזרחי-טפחות, שחלקו השני יעלה לאוויר ב-1 בנובמבר 2009, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה המוצהרת של הבנק לבדל עצמו משאר הבנקים, במוצרים ושירותים ייחודיים ובלעדיים ועתה גם בקמפיין חדשני ונועז. על-פי מזרחי-טפחות, מעבר לבנק אחר הוא מעבר קל, פשוט ונוח, ובעיקר משתלם מאוד בתוך זמן קצר. יחידת "קלי קלות" של הבנק עושה עבור הלקוח את כל הפעולות הכרוכות במעבר, ומרגע הצטרפותו למשפחת הלקוחות של מזרחי-טפחות הוא נהנה מפתרונות חדשנים, איכותיים ומשתלמים שאותם ניתן למצוא רק במזרחי-טפחות.
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: זיו קורן- סמנכ"ל קריאייטיב לקוחות, איתי גרונר- מנהל קריאייטיב, אילן לוין- ארט דירקטור, דפנה זילברג- קופירייטרית, עינב שגיב- מנהלת לקוחות, שירי הייסר בן-גור- סופרוויזרית, קרן קלצ'בסקי- תקציבאית, זוהר מנור- אסטרטגיה, רינת קינן- מנהלת הפקה, ערן עוזיאל- מפיק.
מאת: יפה אפרתי תקשורת ויחסי ציבור
מזרחי טפחות יוצא בקמפיין תקשורתי-חברתי נרחב - חודש מעבר מזרחי-טפחות בטלוויזיה. הקמפיין שישודר לאורך כל החודש, יעלה אמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן. הקמפיין הינו המשך ישיר לקמפיין שעלה לפני כשבועיים, שבו המשפחה של דביר "מתערבת" ומפצירה בו להבין כי יש לו בעיה וכי הוא סובל שנים מהבנק שלו והוא חייב לעבור בנק.
בחלקו הראשון של הקמפיין החברתי ראינו את דביר שב לביתו בסוף יום עבודה ומופתע למצוא שם את הוריו ואת חברו הטוב אלון מחכים לו עם אשתו והילד בסלון. כשהוא שואל לפשר הדבר, הוא מגלה שמדובר בתהליך "התערבות" שבו האנשים הקרובים אליו מתכנסים כדי לדבר איתו על הבעיה שיש לו עם הבנק שלו ומפצירים בו לעבור לבנק אחר. דביר ההמום מנסה לתרץ, אך בסופו של דבר מודה שיש לו בעיה. בשלב זה אלון פונה לציבור בבית ומפציר בצופים להתקשר לדביר ולעודד אותו לעבור בנק. הסרט נחתם עם הסלוגן של הקמפיין: "ישראל מתגייסת להעביר את דביר".
בקמפיין שיעלה הערב נראה דביר נכנס לביתו ומפתיע את משפחתו המודאגת בכך שהוא מכריז בגאווה: "עברתי למזרחי- טפחות!". דביר הנלהב משתף את המשפחה בחוויה יוצאת דופן שהוא עבר ובסיבות שגרמו לו לעבור דווקא למזרחי-טפחות, כגון: מקצועיות, חדשנות, שירות האישי כמו פעם וקלות המעבר. ובלהט הרגע מכריז על "חודש מעבר למזרחי-טפחות".
בהמשך לקמפיין, יוצא מזרחי-טפחות בפעילויות קד"מ באמצעות "לעומק התודעה" במקומות שונים בארץ, תחת הנושא של "עברתי" בנק. הפעילויות יתרחשו, בקמפוסים שונים ברחבי הארץ, לקהל הסטודנטים, ובמהלכן יוקמו ביתנים עם דיילות שיציעו מגוון הטבות ומתנות ייעודיות לסטודנטים שיפתחו חשבון במזרחי-טפחות. כמו כן יתקיימו פעילויות של תליית בלונים עם האלמנטים של מזרחי-טפחות עם הכיתוב: "עברתי" על מכוניות ברחבי הארץ, יוצבו משמרות זהב בצמתים מרכזיים בארץ וכן יופעלו מוניות שירות בערים מרכזיות, שיסיעו חינם את הקהל הרחב בין הסניפים השונים של מזרחי-טפחות ויאפשרו לכל נוסע לרדת היכן שירצה. בנוסף, כל סניפי הבנק התהדרו בשלטים וסטיקרים שונים, שמחדדים ומבליטים את המסרים של הקמפיין ומאפשרים ללקוחות קיימים וחדשים להתרשם מהחידושים המאפשרים מעבר חלק לבנק מזרחי-טפחות.
נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: " הקמפיין הייחודי של מזרחי-טפחות עוסק בנושא של מעבר בנקים ומעודד את הציבור הרחב לעבור בנק. מטרתנו בקמפיין זה היא להראות כי מדובר בבעיה המשותפת לרבים מאיתנו, ובניגוד לחששות ולתפיסות-עולם שגויות – המעבר לבנק אחר הוא פשוט, נוח ולא יקר. ללקוחות שייענו לקריאתנו ויעברו למזרחי-טפחות אנחנו מציעים מגוון של חידושים והטבות. עד כה ההיענות לקמפיין היא מסחררת: למעלה מ-27 אלף שיחות הגיעו למספר הטלפון שמופיע בפרסומת הטלוויזיה על מנת לעזור לדביר, ומספר שיא של למעלה מ-50 אלף כניסות לאתר האינטרנט, אשר מתוכם כ-10,000 כתבו והביעו תמיכה בדביר. חלק לא-קטן מהשיחות כבר מתורגם בשטח למפגשים עם הבנקאים שלנו, בדרך לקליטת הפונים כלקוחות חדשים אצלנו. השלב הבא של הקמפיין - "עברתי" יפרט את הסיבות מדוע כדאי לעבור למזרחי-טפחות. אין לי ספק כי ההנעה לפעולה שיש בקמפיין הזה יחד עם החדשנות השירותית והמוצרית של מזרחי-טפחות יביאו לגידול משמעותי במספר הלקוחות החדשים של הבנק".
מזרחי טפחות החליט להיות הבנק הראשון שמתמודד בדרך של קמפיין חברתי בחוסר ההתאמה בין המספר הגדול של הלקוחות הלא-מרוצים מהבנק שלהם לבין המספר הקטן של הלקוחות שעושים מעשה ועוברים בפועל. על-פי נתוני המערכת הבנקאית, מדי שנה עוברים רק 5% מהלקוחות לבנק אחר. רבים אחרים מקטרים, כועסים ומאוכזבים מהבנק שלהם אבל מסיבות שונות כמו הרגל, חשש מתהליך מעבר מסובך וקשה או מחשבה לפיה כביכול "כל הבנקים אותו דבר", נשארים בבנק שלהם. הקמפיין התקשורתי הייחודי של מזרחי-טפחות, שחלקו השני יעלה לאוויר ב-1 בנובמבר 2009, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה המוצהרת של הבנק לבדל עצמו משאר הבנקים, במוצרים ושירותים ייחודיים ובלעדיים ועתה גם בקמפיין חדשני ונועז. על-פי מזרחי-טפחות, מעבר לבנק אחר הוא מעבר קל, פשוט ונוח, ובעיקר משתלם מאוד בתוך זמן קצר. יחידת "קלי קלות" של הבנק עושה עבור הלקוח את כל הפעולות הכרוכות במעבר, ומרגע הצטרפותו למשפחת הלקוחות של מזרחי-טפחות הוא נהנה מפתרונות חדשנים, איכותיים ומשתלמים שאותם ניתן למצוא רק במזרחי-טפחות.
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן: זיו קורן- סמנכ"ל קריאייטיב לקוחות, איתי גרונר- מנהל קריאייטיב, אילן לוין- ארט דירקטור, דפנה זילברג- קופירייטרית, עינב שגיב- מנהלת לקוחות, שירי הייסר בן-גור- סופרוויזרית, קרן קלצ'בסקי- תקציבאית, זוהר מנור- אסטרטגיה, רינת קינן- מנהלת הפקה, ערן עוזיאל- מפיק.
מאת: יפה אפרתי תקשורת ויחסי ציבור
0 תגובות:
כתבו תגובה לכתבה