פילוח מאגרי מידע ונתונים


קישורים ממומנים


פוינטס מיפוי עסקי משיקה פתרון חדש במודל SaaS: הפתרון מעבד נתונים גיאוגרפים ודמוגרפים מגוונים כבסיס לתהליכי קבלת החלטות עסקיות בארגון.

פוינטס מיפוי עסקי משיקה פתרון חדש - MyPoint Maps - הפועל על פי מודל SaaS ומיועד למנהלים ולאנליסטים בארגון, המבקשים להתייחס להיבט הגיאוגרפי בתהליכי קבלת ההחלטות שלהם.

הפתרון מבוסס GIS, משמש כמודול משלים למערכות BI ולכלי Data Mining ומתממשק לכל מאגרי המידע של הארגון.

חברת דאטה מדיה, אשר השתתפה בפיילוט שבצעה פוינטס נהגה להשתמש בעבר בכלי GIS סטנדרטיים כחלק מתהליכי פילוח שבצעה במאגרי מידע, על בסיס משתנים דמוגרפים וגיאוגרפיים ועתה במסגרת הפילוט עברה לשימוש מלא בפתרון החדש של פוינטס אשר ניתן ללקוחות במודל SaaS.

סלע יפה, מנכ"ל דאטה מדיה טוען כי MyPoint מאפשרת לפלח מאגרי המידע על בסיס משתנים דמוגרפים כדוגמת עשירונים, שיוך מגזרי, קבוצות גיל ועוד, ועל בסיס זה לייצר קמפיינים של שיווק ישיר, טובים יותר. "הפתרון של פוינטס מקנה לנו את היכולת להציג בפני הלקוח שלנו את התגובות של הציבור לקמפיינים, על גבי המפה ולנתח ביצועים, חוזקות וחולשות באזורים ותאי שטח עד לרמת השכונה והרחוב. הלקוחות שלנו תמיד מופתעים מהיכולת הזאת".

"הרעיון לקבל את כל השירות המצויין הזה באמצעות פתרון במודל SaaS חוסך לנו באופן טבעי, הוצאות כבדות הכרוכות בניהול ותחזוקת מערכת GIS פנימית, מאפשר לנו לגשת למערכת מכל מקום, באמצעות האינטרנט, ללא התקנה של תוכנה ייעודית. במקביל אנו נהנים מערך מוסף משמעותי של יכולות הניתוח והייעוץ המרחבי של מומחי פוינטס, יעוץ המהווה חלק בלתי נפרד מן הפתרון החדש".

לדברי זמיר שמר, מנכ"ל פוינטס: " MyPoint תומך בקבלת החלטות מבוססות מיקום. בעזרת הצלבותמידע מתוחכמות ממספר מאגרי מידע ופיתוח של מפות רב שכבתיות אנו מעניקים ללקוחות שלנו ניתוחי שיווק מרחביים, מסייעים להם בניהול טריטוריות מכירה ובבקרה על מסלולי הפצה של מפיצים ו/או שליחים. אנו גם מסייעים לבחור יעדים אופטימליים למיקום סניפים חדשים או מיזוג סניפים קיימים, מבצעים ניתוחים של מגמות תלויות מרחב ועוד ועוד".

המערכת פותחה באמצעות תוכנת MapGuide של חברת Autodesk וכוללת מגוון רחב של מאגרי מידע גיאוגרפיים החל משכבות של מפות ישובים, רחובות ואתרים ועד לנתונים דמוגרפים, סוציו- אקונומיים ושכבות אחרות המוקמות לצורכי הארגון הספציפי. כל תהליכי ההקמה והתחזוקה של האתר מתבצעות על ידי מומחי ה- GIS של פוינטס והם שקופים למשתמש, המערכת מתעדכנת באופן רציף באמצעות ממשק למערכות המידע הארגוניות, ומאפשרת ללקוח לקבל תמונת מצב עדכנית ושוטפת של השטח.

דאטה מדיה עוסקת בטיוב והשבחת מאגרי נתונים, אספקת רשימות תפוצה מפולחות לדיוור ישיר, טלמרקטינג ומחקר, ניהול מאגרי מידע ומועדוני לקוחות, ניתוח שיווקי וכריית מידע.