איפור יפני


קישורים ממומנים


MAYBELLINE NEW-YORK מותג האיפור מס' 1 בעולם משיק את מראה איפור נשפי סוף השנה 2009/ 2010 JAPANESE STORY מראה איפור בהשראת התרבות היפנית והתיאטרון הקבוקי: פנים נקיות, עיניים ושפתיים מודגשות.

סילבסטר 2009/2010, מייבלין ניו-יורק יוצרת את מראה האיפור "סיפור יפני", השואב את השראתו מהתרבות היפנית. טכניקות האיפור של המארחות היפניות והשחקניות בתיאטרון הקבוקי מקבלות אינטרפרטציה מודרנית ויוצרות מראה נקי, מסודר ומוקפד המשדר עוצמה.

במייבלין ניו-יורק בחרו לאפר את הדוברת והדוגמנית המצליחה אמילי דידונטו, באופן לא שיגרתי המקנה לה לוק מיוחד ושונה על רקע מראות האיפור הנוצצים שנהוג לראות במסיבות הסילבסטר. המראה היפני, שקיבל פרשנות אורבנית, מבוסס על פנים נקיות ומוארות לעומת עיניים ושפתיים מודגשות שלא ניתן להתעלם מהן.

מוצרי MUST HAVE ליצירת מראה האיפור "סיפור יפני":

פנים בהירות

יש למרוח באחידות על עור הפנים מייק-אפ נוזלי בהיר (מייק-אפ דרים סאטין ליקוויד גוון ivory). בחורף הפנים מתבהר ומומלץ לבחור במייק-אפ בהיר בגוון אחד פחות מהגוון שבו משתמשים בדרך כלל.

שפתיים בצורת לב

על מנת ליצור שפתיים בעלות מראה קטן ומלא, יש להשתמש בשפתון אדום בגוון חם, על גבול החום (שפתון סופר סטיי, מס' 580 בגוון Velvet red). למרוח את השפתון או להיעזר במברשת, על מנת ליצור שפתיים בצורת לב עגול, קטן וקוקטי. על מנת להקל על עיצוב צורת הלב, לפני מריחת השפתון יש לתחום את גבולות השפה בקונסילר (קונסילר קובר סטיק) ולטשטש את החיבורים בין השפתיים לפנים.

הדגשה מסיבית של הריסים

להשגת מראה צפוף ומודגש של הריסים, יש לעבוד בשני שלבים: תחילה, יש למשוח שכבה עבה של מסקרה המעניקה מראה מלא ואחיד (מסקרה קולוסל). לאחר מכן, משיחת הריסים בשכבה נוספת, הפעם של מסקרה המשמשת גם כ"מסרק" לסידור ועיצוב הריסים (מסקרה דיפיין א-לאש). השילוב בין שתי המסקרות יוצר ריסים בובתיים ומדגיש מאוד את העין.

את מוצרי האיפור של מייבלין ניו-יורק ניתן להשיג את ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.

מאת: דניאלה רייבנבך