אבטחה לשרת דואר exchange של מיקרוסופט


קישורים ממומנים


חברת ESET שחררה את גרסת הבטא של תוכנת האבטחה לשרת הדואר של מייקרוסופט (Microsoft Exchange Server).

התוכנה החדשה ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server מספקת הגנה מפני מזיקים (וירוסים, תולעים וכו') ומפני דואר זבל לכל שרתי הדואר של Microsoft

חברת ESET, הנחשבת למובילה בתחום אבטחת המידע וההגנה הפרו-אקטיבית, שחררה היום תוכנת בטא של תוכנת הגנה חדשה לשרתי דואר של מייקרוסופט. התוכנה מתבססת על מנגנוני ההגנה של המוצרים הקיימים של החברה (האנטי וירוס המוכר – NOD32) גרסא 4 ועל טכנולוגית הזיהוי פרואקטיבית של ESET הנקראת ThreatSense אשר מסוגלת לספק הגנה בזמן אמת כנגד איומים לא-מוכרים (כלומר, ללא התבססות על מאגר חתימות דיגיטליות).

תוכנת ההגנה ESET Mail Security כוללת מאפיינים חדשים כגון מנגנון אנטי ספאם והגנה על ה- Transport Layer (אחד מערוצי העברת הנתונים של השרת), לצד מאפיינים קיימים כגון אנטי וירוס, אנטי רוגלות, טכנולוגית Anti-rootkit, ומנגנון הגנה עצמית לתהליך הראשי של התוכנה.

מהחברה נמסר שהמוצר תומך בשרתי הדואר החדשים של מייקרוסופט 2007 ו- 2010 כמו גם במוצרים קודמים, ביניהם גרסאות 5.5, 2000 ו- 2003.

מאפיינים שימושיים נוספים בתוכנה:

- "רשימה אפורה" – שיטת חסימה מיוחדת של ספאם אשר מוודאת שהודעות מייל נכנסות הן לגיטימיות.
- הגנה עצמית- טכנולוגיה המונעת מתוכנות זדוניות לפגוע באבטחת המערכת.
- יכולת סריקה משופרת של מסד הנתונים של תיבת הדואר.
- הכנסת הודעות חדשות להסגר (Quarantine) ועוד.

בחברת ESET מדגישים שהתוכנה היא בשלב בטא והיא אינה מכילה את כל האפליקציות אשר צפויות להיכלל בגרסה הסופית. כמו כן, לא מומלץ להתקין את גרסת הבטא על מחשבים אשר מבצעים פעולות קריטיות.