מערכת PowerCenter של אינפורמטיקה


קישורים ממומנים


חברת הסיגריות Jerusalem Cigarette Company) JCC) בחרה בקבוצת אמן ליישום מערכת PowerCenter של אינפורמטיקה (Informatica) במערך ה- Data Warehouse) DWH) שלה.

קבוצת אמן מייצגת בבלעדיות את חברת אינפורמטיקה בישראל. הפרויקט נמצא כעת בשלב היישום וצפוי להסתיים בעוד כשלושה חודשים. היקף העסקה מוערך במאות אלפי ש"ח.

גרסת ה- PowerCenter המוטמעת ב-JCC הינה V8.6.1המאפשרת גזירת נתונים מממספר מערכות, ביצוע טרנספורמציות מתאימות וטעינת הנתונים שעברו את התהליך למערכות ה- DWH של החברה. מטרת ההטמעה היא לשפר את ניהול מערך ה-DWH בכדי לתמוך טוב יותר במערך ההפצה המשוכלל של החברה.

ראמי קוטוב, מנהל ה-IT בחברת JCC, אמר: "מערך ה- DWH וה-BI שלנו מרכז נתונים רבים ולכן חשוב שיהיו לנו תשתיות בעלות רמת ביצועים גבוהות. הבחירה באינפורמטיקה היתה טבעית, בשל היתרונות הרבים שמצאנו, כגון אינטגרציה מהירה וקלה עם מערכי ה-DWH וה- BI והממשקים הקבועים בין המערכות. כאשר המערכת תעלה לאוויר, נוכל לנטר את השוק טוב יותר ולהתאים את ההפצה לצורכי השוק בצורה יעילה יותר".

ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם JCC ועל הרחבת פעילותינו למגזרים נוספים. בחברת JCC לא היה עד כה מערך BI אוטומטי והדו"חות להנהלה בוצעו באופן ידני. לאחר הטמעת כלי אינפורמטיקה תוכל החברה לקבל נתונים אפקטיביים כל העת ולנהל טוב יותר את מערך ההפצה שלה".

אודות קבוצת אמן

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-800 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).

חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP, Orsyp ועוד.

החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.

מאת: קו ישיר יח"צ