קישורים ממומנים
משרד הפרסום "כץ קפלן" זכה בתקציב הפרסום של רשת VIM מתחם הפנאי והבריאות הגדול והמפואר בישראל.
תקציב הפרסום שיכלול השקה ראשונית של הרשת בשנת 2010 נאמד בכ- 2 מיליון ₪. מאחורי הבחירה של רשת VIM בבר רפאלי כפרזנטורית עומד משרד כץ- קפלן.
אורטל פורבט, מנהלת שיווק, רשת VIM: " אנו שמחים ומברכים על החיבור למשרד הפרסום "כץ קפלן" . המטרה היא למתג את רשת VIM תחת הקונספט של קטגוריית ה- Well-Being וכמרכז הכושר, הבריאות והפנאי הכי גדול ומרשים שנראה בארץ ובטוחים כי יחד נגיע להישגים מרשימים ונצעיד את הרשת קדימה"
"כץ קפלן" בניהולם של איציק כץ ואורית קפלן הינו משרד פרסום בוטיק בקונספט חדשני וייחודי המתמחה בתהליכי מיתוג,ופרסום משלביו ההתחלתיים של המותג עד לעליה עם קמפיינים לאוויר.
חלק מעבודות המיתוג של המשרד משולבות כבר בעיצוב הסניף/המוצר וניתן לראות את האלמנטים הגרפיים המתחברים לשפה אחת כוללת בהלימה אחת עם הקמפיינים שעולים לאוויר.
המשרד מטפל בין היתר בתקציבי הפרסום של: כפר המכבייה-מיתוג המלון החדש, אופיס דיפו- עסקים,דיוויד שילד,בונדקס,מגדלי איקון,מגורי היוקרה דה- סופרים,רשת האופנה דיסקרט ,קיקומן, ביג טום,רוקט דוג,טופ השרון,שלכם ועוד...
רשת VIM תשיק את הסניף הראשון בתחילת שנת 2010 במתחם Two G בראשל"צ ותשתרע על שטח של 4000 מ"ר וסניף נוסף יושק במהלך 2011 במתחם G בכפר סבא.
מאת יפה אפרתי תקשורת
0 תגובות:
כתבו תגובה לכתבה