רדיאטור של דלונגי


קישורים ממומנים


חברת ניופאן, יוצאת בימים אלו במבצע מיוחד שמחמם את החורף: קונים רדיאטור איכותי של "דלונגי" ויכולים לזכות בחופשת סקי מחממת באיטליה!

המבצע מיועד לרוכשי רדיאטור "דלונגי", המאפשר לחמם את החדר פי 3 יותר מהר מכל רדיאטור אחר. לדלונגי, רדיאטורים הפועלים בשיטת אפקט הארובה ומבוססים על רעיון חימום חדשני של דלונגי המשלב צלעות חימום במבנה פירמידה, בעלות שטח חימום גדול המפיקות זרימת חום מקסימאלית במהירות גבוהה ומעניקות חימום מיידי ושקט.

הודות למבנה הפירמידה מתאפשרת הוצאת כמות גדולה יותר של אויר חם. סדרה זו מגיעה עם 9 – 12 צלעות, כפתור חימום מהיר להאצת מהירות החימום באמצעות גוף חימום נוסף, תרמוסטט לקביעת רמת כמות החום הרצויה, תרמוסטט בטיחות תרמי המפסיק את פעולת המכשיר במצבי חום מקסימלי, מנגנון להגנה בפני קפיאה המפעיל את המכשיר אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות, לוח בקרה ארגונומי עם מתגים גדולים ועוד, המתאים לחדר 45- 35 מ"ר.

כשמדובר בחימום של חדר הילדים, מסביר ניר הנדלר, מנהל סחר בניופאן, רדיאטור נחשב לאמצעי חימום בטיחותי יותר ועל כן מתאים במיוחד לחדרי ילדים. לדבריו בשנים האחרונות הפכו הרדיאטורים ליעילים יותר הודות לטכנולוגיות מתקדמות, המאפשרות חימום מהיר יותר של שטחים גדולים יותר -יתרון שחשוב מאד בחדרי ילדים.

ניתן להשיג בחנויות המובחרות.