מכונת קפה דלונגי


קישורים ממומנים


חברת ניופאן יבואנית החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל, משיקה מכונת קפה אוטומטית חדשה מבית דלונגי (Delonghi) האיטלקית, מדגם "פרפקטה".

ייחודה של מכונת הקפה החדשה הוא בפטנט "Automatic Cappuccino ", מערכת אוטומטית המאפשרת הכנה של קפוצ'ינו בלחיצת כפתור אחת ושומרת על החלב קר כשאינו בשימוש. כל מה שיש לעשות הוא להניח את הספל במכונה וללחוץ על לחצן הכנת הקפוצ'ינו האוטומטי.

מכונת הקפה פרפקטה של דלונגי (מדגם ESAM 5500) נוחה מאוד לשימוש בכך שהיא מאפשרת התאמה אישית של הקפה הכוללת בחירה של הכמות הרצויה של הקפה והמים, סוג הקפה, קצר, בינוני או ארוך, חזק או חלש מאוד, ארומה חזקה או חלשה וכן בחירת הטמפרטורה הרצויה. בנוסף, מאפשרת המכונה שימוש בפולי קפה או בקפה טחון וכן מאפשרת את וויסות כמות הקפה וכמות המים.

מכונת הקפה נוחה וקלה מאוד לניקוי, כאשר בלחיצת כפתור אחת מתבצע ניקוי אוטומטי של המכונה. למכונה מחמם כוסות ומגש נשלף לאיסוף נוזלים.

מכונת הקפה פרפקטה של דלונגי הנה זוכת פרס העיצוב בתחרות ה- AIDA, תחרות עיצוב יוקרתית בינלאומית שהתקיימה באוסטרליה. במסגרת זו, נבחרה המכונה כטובה ביותר מבין 68 מתחרים, לא רק בזכות העיצוב המרהיב שלה, אלא גם בזכות החדשנות שהיא מציעה וטכנולוגיה אשר יוצרת בכל פעם את האיזון המושלם של סוג וחוזק הקפה, הארומה וטמפרטורת המים.