קרם נגד קמטים


קישורים ממומנים


חברת ל'אוקסיטן מציגה את ה- Divine Cream קרם פנים נגד קמטים וכתמי גיל.

Divine Cream, - קרם ייחודי המטפל בכל תסמיני הגיל המבוגר – כתמי גיל, קמטוטים, חוסר גמישות ומיצוק. ייחודו של הקרם – פעילות מוגברת ומרקם קל ונעים הנספג במהירות. הקרם עונה על כל צרכיו של העור הבוגר, הוא מעניק וויטאליות, התחדשות כוללת של העור ומצמצם ביעילות פגמים שהצטברו במהלך השנים.

הפורמולה – השילוב בין שמן אורגני אימורטל טהור ושמן אתרי אורגני הדס יוצר סינרגיה חזקה במיוחד הפועלת לזירוז קצב התחדשות התאים, לגירוי ייצור הקולגן ולשיפור ניכר בחילוף החומרים בתא. שמן ההדס, מצמצם את הנקבוביות ובכך תורם לשמירה על הלחות הטבעית של העור – שימור אריכות הימים של חיי הפרוטאינים המסייעים למראה עור ויטאלי חיוני וצעיר.

בנוסף שמנים צמחיים כשמן נר הלילה, שמן בוראג' שמן קמילינה ושמן עכנאי (מש' הזיפניים) העשירים בחומצות שומן בלתי רוויות החיוניות לעור – אומגה 3 ואומגה 6 יוצרים פעילות משולבת המצמצמת את נזקי הזמן המצטברים ומקנה לעור מראה חיוני ובריא ומגע רך ונעים. כל מה שהעור המבוגר זקוק לו. העור זוכה ל"נעורים שניים".

אין ספק, Divine Cream הינו קרם יוקרתי עשיר במרכיבים פעילים, נעים במיוחד לשימוש (בשונה ממוצרים דומים בעלי מרקם כבד וספיגה איטית) כך שהוא מאחד את ההנאה מהשימוש וההנאה מהתוצאות. לקרם ניחוח עדין מאד השייך למרכיבים עצמם, וההרגשה של עור מוזן נינוח, בריא וחיוני מורגשת החל מהמריחה הראשונה.

למי הקרם מיועד?

השימוש בקרם מיועד לנשים בעשור החמישי ומעלה ובמיוחד אלו החשות במתיחות בעור, עור דק או לחילופין עור מחוספס שאינו נעים למגע, עור ש"השנים" נראות עליו וזקוק ל"זריקת וויטאליות". (בארצנו החמה גם נשים לקראת סוף העשור הרביעי בעלות עור שהתבגר טרם זמנו יכולות להשתמש בקרם)

מרכיבי הקרם:

שמן אימורטל אורגני- כמו בכל מוצרי הסדרה, שמן אתרי חזק, הפעיל ביותר מבין השמנים האתריים. השמן מדרבן וממריץ את הפעילות התוך תאית וחילוף החומרים בתא מה שגורם להמרצת ייצור הקולגן הגנה בפני חמצון – רדיקליים חופשיים. הקרם מכיל את שמן האימורטל הן בפורמולה עצמה והן במיקרו קפסולות דמויות בצל לשחרור מושהה ומבוקר ולפעילות ממושכת.

שמן הדס אורגני- מגרה לפעילות מתקנת את פרוטאין "סירט-1" אשר ידוע כמאריך ימים בתאי העור. שמן ההדס אף מזרז את ייצור התאים האחראיים ליצירת סיבי רקמות החיבור בין תאי העור ובכך מחזק את העור ומעלה את רמת האלסטיות שלו.

נגזרת של ויטמין C ופטרוזיליה המבהירים ומעמעמים כתמים כהים, מסייעים בתיקון בעיות פיגמנטציה ומעניקים לעור זוהר וברק.

תמהיל מדוד של שמנים צמחיים- שמן קמלינה, שמן עכנאי (ממשפחת הזיפניים) שמן נר הלילה ושמן בוראג' המזינים את העור באופן מושלם. עשירים באומגה 3 ובאומגה 6, מספקים לעור איזון מוחלט מבחינת חוסרים ותחושת נינוחות מיידית.

מתוצאות מבחן יעילות שנעשה בקרב 32 נשים, במשך 8 שבועות רצופים ונבדק על ידי רופא דרמטולוג נמצא כי חלה ירידה של 32% בכתמי הפיגמנטציה וירידה של 10% בגודל הכתמים.

במבדק של 25 נשים לאחר 4 שבועות של שימוש במוצר נמצא כי קיימת ירידה של 24% בעומק הקמטים והקמטוטים.
במבדק של 30 נשים לאחר המריחה הראשונה נמצא כי חלה עליה של 70% בלחות לאחר שעתיים,עליה של 30% בלחות לאחר 8 שעות ועליה של 18% בלחות לאחר 24 שעות. כל זאת מרמת לחות העור הבסיסית לפני המבדק.

מתוצאות מבחן שביעות רצון מהמוצר הנעשה בקרב 53 שנים עולה כי:

98% הביעו שביעות רצון מיכולת ההזנה של הקרם.
94% הביעו שביעות רצון מהרגשת הלחות בעור.
לאחר 4 שבועות שימוש:
90% הביעו שביעות רצון משיפור מראה העור
94% הביעו את הרגשתן כי העור חלק ואחיד יותר
84% הביעו את הרגשתן כי העור פחות רפוי ומרגיש אלסטי וחזק יותר.

מחיר: 589 ₪ ל- 50 מ"ל

ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ:

אילת, במתחם החנויות ברחבת הרויאל גארדן הוטל.
חיפה, רח' שדרות הנשיא 134
רעננה, קניון רננים
רמת השרון, רח' אוסישקין 56
ת"א- כיכר המדינה, ה' באייר 72
מרכז שוסטר רח' אבא אחי מאיר 17
קניון רמת אביב קומת הכניסה
דיזינגוף סנטר קומת הכניסה שער 4 או 6
סביון – מרכז מסחרי ישן
בתי מרקחת "פארמה תמר" – רוטשילד 105 ראשון לציון ובמדיקל סנטר הרצליה פיתוח.