ברים של חברת גזוז


קישורים ממומנים


חברת סודהפופ ישראל המשווקת מבחר ברים ידידותיים לסביבה, החוסכים את השימוש בבקבוקי משקה חד פעמיים ומשיקה כעת מערכת גזוז אקולוגית חדשה המתגאה במסר של "ירוק ומעשי" תחת השם GAZOZ ECO.

המערכת החדשה, GAZOZ ECO, עשויה מ – 85% חומרים ממוחזרים שאספה חברת סודה קלאב, כגון פלסטיקים וקרטונים, שבמקום להשליכם, ניתבה אותם למפעלי החברה וייצרה מהם מערכת גזוז חדשה וירוקה להכנת משקאות תוססים ביתיים. כולל הבר עצמו וחומרי האריזה.

לדברי ורדה שוהם, מנכ"לית חברת סודהפופ ישראל, השקת מכשיר Gazoz Eco ממשיכה את פועלה של חברת סודהפופ בשיווק מוצרים ידידותיים לסביבה ומבטאת את ההתחייבות והאחריות של החברה לשמירה על איכות הסביבה - לא רק באמצעות המסר של הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק, אלא בהעברת מסר של 'ירוק' ומעשי. כלומר, גם חוסכים כסף, היות ונעשה שימוש רב פעמי הן במיכלי הגז והן בבקבוקי הפלסטיק החוסכים כל אחד כ – 1500 בקבוקי פלסטיק חד פעמיים וגם שומרים על סביבה ירוקה ונקיה.

שוהם מוסיפה כי השקת המערכת החדשה Gazoz Eco, מביאה את החברה לנקודות מכירה חדשות כמו רשת עדן טבע מרקט, המתגאות בסל מוצרים ירוק, וכן בפנייה לקהל יעד נוסף המבקש לרכוש מוצרים בקטגוריית ה"ירוק".

היתרונות הירוקים של המכשיר החדש:
- Gazoz Eco עשוי 85% מחומרים ממוחזרים פלסטיק וקרטון.
- המוצר נארז באריזה ממוחזרת
- שימוש במכשיר חוסך כסף – הודות לשימוש רב פעמי במיכלי הגז ובבקבוק הפלסטיק.
- שימוש במכשיר עם מגוון הסירופים הטבעיים של Gazoz יעניק פתרון מושלם, טבעי וירוק יותר!

מחיר: 349 299 ₪. המערכת כוללת בר גזוז, 2 בקבוקי הגזה לשימוש רב פעמי ומיכל גז.
ניתן להשיג: ברשת עדן טבע מרקט, רשת סופר פארם