מוקד תמיכה לחברת טופ ספוט


קישורים ממומנים


חברת טופ סופט (לשעבר סקיוגייט) מקבוצת טופ מערכות הבורסאית, השלימה הקמתו של מוקד תמיכה ארצי ייחודי וראשון מסוגו בארץ לכלל לקוחות מערכת SharePoint (המכונה גם MOSS) של מיקרוסופט.

המוקד החדש הוקם במשרדי החברה בקרית עתידים בתל אביב, ומספק שירות בכל חלקי הארץ תו מענה איכותי ומקצועי ללקוחות, מציאת פתרונות ללקוחות בזמני תגובה קצרים.

בהקמת מרכז התמיכה הושקעו כ- 150,000 ₪, וירון הראל, מנכ"ל טופ סופט, אומר כי צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה עומד על מאות אלפי שקלים, וזאת לאור הצורך הגדול בשוק לשירותי תמיכה ב- SharePoint

בשנתיים האחרונות מוצבה SharePoint כתשתית הארגונית המובילה ב- 70 אחוז מהשוק הישראלי, כפלטפורמה מובילה לפורטל ארגוני, ניהול ידע וניהול מסמכים.

ירון הראל אומר: "נוכח גידול אקספוננציאלי זה בחדירת SharePoint כפלטפורמה מובילה, לא היה בארץ גוף תשתיתי שמספק פתרונות אמיתיים. הקמת מוקד התמיכה הארצי משלימה את היתרון המשמעותי של טופ סופט בתחום פלטפורמת SharePoint כספקי פתרון מקצה לקצה: החל משלב האפיון והייעוץ, דרך יישום פתרונות כגון ECM, WCM ,BI, ועתה גם מוקד תמיכה של מומחי SharePoint מסביב לשעון".

ירון הראל מציין כי כבר התקבלו הזמנות לשירותי מרכז התמיכה מגוף בנקאי מהגדולים בישראל ומחברת תקשורת גדולה.
"הזמנות אלה בהיקף של 250,000 ₪ מוכיחות כי מרכז התמיכה עונה על צורך גדול בשוק, הן כפתרון תשתיתי והן כמענה לבעיות אפליקטיביות, וחוסך ללקוחות בעלויות, אומר הראל.

במסגרת עבודת הצוות הייעודי מתאפשרת תמיכה ותחזוקה למערכות SharePoint ארגוניות הכוללת :

• תמיכה טלפונית ללקוחות, לפתרון בעיות ראשוני.
• תחזוקה מונעת לפלטפורמת SharePoint באתרי הלקוח.
• הקמת שירותי ניטור וגיבוי באתר הלקוח.
• תיקון תקלות.
• התקנת גרסאות יצרן.
• שדרוג אתרי SharePoint.

לצורך הקמת המוקד עברו אנשי המקצוע של טופ סופט הכשרות והסמכות ייעודיות, והוקמה מערכת ניהול ידע המבוססת על פלטפורמת SharePoint לתמיכה בלקוחות החברה ובכלל משתמשי המערכת בישראל.

אודות טופ סופט
טופ סופט (לשעבר סקיוגייט) מקבוצת טופ מערכות הבורסאית (לשעבר קבוצת רמדור) מתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות תוכנה מבוססות תשתיות מיקרוסופט. הצוות הטכנולוגי בטופ סופט נותן שירותי High level consulting לכל רבדי הפיתוח והתשתיות בסביבת מיקרוסופט ללקוחות ממגזרי הפיננסים, הממשלה ותעשיות ההיי טק.

טופ סופט מספקת לארגונים פתרון מלא - החל משלב הייזום של המערכת, דרך אפיון, ארכיטקטורת הפתרון, פיתוח, בדיקות, אינטגרציה ותפעול מלא של המערכת וניהול תכניה.

שירותי טופ סופט כוללים בין היתר: פיתוח תוכנה – תכנון, יישום והטמעת אפליקציות ארגוניות מבוססות תשתיות מיקרוסופט; אינטגרציה עם מערכות ליבה של הארגון; פורטלים ארגוניים – פיתוח והטמעה של פורטלים ארגוניים מבוססי Moss 2007 server; מערכת קשרי לקוחות – פיתוח והטמעה של מיקרוסופטCRM כפתרון תשתיתי לתהליכי הארגון השונים ומיקור חוץ מלא לפיתוח ותחזוקת אפליקציות המבוססות סביבת Microsoft .NET ושרתי מיקרוסופט שונים. בין לקוחותיה של טופ סופט: בנק לאומי, איי בלאסור, ורינט, בנק פועלים, בנק דיסקונט, הוט, פרטנר ועוד.
פרטים נוספים באתר: www.top-soft.co.il

מאת: דורן תקשורת