קולקצית נעליים של ניין ווסט


קישורים ממומנים


ניין ווסט מציגה את קולקציית הנעליים לעונת אביב/קיץ 2010, הכוללת עשרות דגמים ייחודיים בשלל סגנונות- מנעליי קז'ואל למראה יום יומי, סנדלים, כפכפים, נעלי אצבע ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב.

הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים: גומי, סאטן, עורות לכה, עור הפוך- ג'מס, בדים עם דפוסים, שילובי אבנים, עץ ועוד.

צבעוניות העונה ניתן למצוא צבעים קיציים ובוהקים במיוחד כמו: טורקיז, אדום, כתום, כחול, צהוב, ורוד, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, חום ולבן. הצבעיות המטאלית אשר ממשיכה עימנו מעונת החורף לעונת הקיץ הקרובה מקבלת נופך נוסף, מלבד המטאליים הקבועים: זהב וכסף, מתווספים אלינו גם המטאליים הקוסמטיים, הרכים יותר: זהב ורדרד, ברונזה, פיוטר וזהב עדין.

הדוגמאות משלבות אבזמים, ניטים, חרוזים, אבנים בגדלים ובצבעים מגוונים , רצועות, קשירות, תכשיטים, פרחים מובלטים ותפורים, הדפסי חיות בולטים, הדפסים אתניים וגימורים בצבעוניות שונה המקנים לנעליים תחושה של כמו תכשיט לרגל.

העקבים: העקבים המובילים העונה הם עקבי קונוס, עקבי פלטפורמה, עקבי סטילסטו דקים וכמובן העקבים שטוחים.

את קולקציית אביב/קיץ 2010 של ניין ווסט מאפיינות 4 מגמות מרכזיות ,בהתאם לטרנדים העולמיים לקיץ הקרוב:

מטאליים רכים

הצבעוניות המטאלית אשר ליוותה אותנו בחורף האחרון ממשיכה עימנו גם בעונת הקיץ הקרובה. בקיץ הקרוב נוכל ליהנות ממגוון רחב של דגמים המשלבים צבעוניות מטאלית מבריקה במיוחד, המשלבת יחד עם זאת את הגוונים הקוסמטיים והטבעיים יותר של המטאליים, כגון: זהב ורדרד, ברונזה עדין, לבן פנינה. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב תיקים,ארנקים וסנדלים קלאסיות עם עקב דק מהודרים באבזמים דומיננטיים, אבנים וכמובן מבחר רחב של דגמים קלאסיים. השילוב בין הזוהר של נעלי הערב, ובין העדינות והטבעיות היומיומית בקולקציה זו, תאפשר לנו להתחיל את היום עם מראה אופנתי במיוחד, ולהמשיך אל תוך הלילה במראה זוהר.

טרנד הגלדיאטור

טרנד הגלדיאטור אשר ליווה אותנו בקיץ אשתקד חוזר אלינו לעונה נוספת, בהשראת רומא העתיקה, בה נעלו לוחמי הזירה סנדלים עם רצועות רבות, שהידקו את הנעל לרגל והיו נוחות לקרבות ראווה. ניתן למצוא את מגוון רחב סנדלים, ונעלי ערב המשלבות רצועות רבות הכרוכות סביב כף הרגל בהצלבות שונות ומרובות. טרנד זה מקנה מראה קלאסי וסקסי של נעל עור סגורה, אך יחד עם זאת, נותן הרגשה אוורירית לרגל, ומאפשר לה לנשום.

אפריקה –בהשראת מראה הספארי

קבוצה זו לוקחת השראתה ממראה הספארי הטרנדי לקיץ 2010. הקולקציה מתאפיינת בדפוסי ALLOVER, בצבעים חמימים ובמראה פראי וסקסי במיוחד. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי עקב, פלטפורמה, תיקים, נעליים שטוחות ומגוון רחב של פריטים אופנתיים נוספים, המשלבים הדפסי חיות פראיים כדוגמת נמר, זברה ועוד המוצעים בשלל גוונים חמים כגון: חום, חרדל, אדום ועוד, המזכירים לנו את הספארי באפריקה.

קרנבל

בהתאם לאווירה החגיגית של העונה, הטרנד הבא לוקח השראתו ממסיבות בעולם ובניהם: מקסיקו, ברזיל, ופורטוגל, מדינות הידועות בקרנבלים החגיגיים שנערכים שם מידי שנה. בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים עשוית מלק בגוונים בוהקים של אדום וכחול, ומגוון רחב של נעלי ערב בצבעוניות נועזת של צהוב, כתום ואדום המשלבים עיטורים שונים של אבנים צבעוניות, ניטים וחרוזים, מלאי שמחה וצבעוניות.

אביזרים נלווים:

גם העונה ניין ווסט מאופיינת בחשיבה היקפית של מראה 360 המעלות ,השלם. לשם כך,פותחו אביזרים מתאימים,כאשר הקונספט הוא שהכול מתחיל מהרגל – הנעל , ולה מותאמים תיקים, ארנקים, חגורות ותכשיטים ליצירת טוטאל לוק.

תיקים:

העונה מוצעים תיקים בכל הגדלים והצורות: מרובעים, מלבניים, שק ועוד. לרוב התיקים מצורף ארנקון כסף קטן/מראה תואמים ומוצע גם ארנק תואם לרכישה בנפרד. התיקים עשויים מבד , בד דמוי עור בגימור חלק, מבריק וכן סאטן ,ניילון ויוטה ובצבעים מטאליים כמו כסף , בצבעים בוהקים כמו אדום,שחור , טורקיז, ורוד וירוק או בצבעים רכים יותר כמו חומים ובז'ים למיניהם. קולקציית התיקים משלבת מגוון דוגמאות : ליין ספורטיבי , תיקי קלאצ' לערב, שילובי צבעים, אבנים, תיפורים היוצרים צורות גיאומטריות תפוחות ועוד .

תכשיטים:

להשלמת המראה מוצעים מגוון תכשיטים בציפוי מוזהב, ברונזה וכסף, הכוללים שרשראות עם תליונים בצורות ובצבעים המתאימים לנעליים ולתיקים.

צמידים תואמים דקים ועבים או בצורת גורמט בלוק יוקרתי ונוצץ. עגילים במגוון אורכים , בצבע כסף או זהב , מבריק או מאט , צבעוניים ועוד.

טווח מחירים:

נעלי ערב: 399-699
נעלי קז'ואל: 299-599
תיקים:249-599
ארנקים: 179-229
תכשיטים: 99-249

ניתן להשיג בסניפי ניין ווסט ברחבי הארץ.

מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ