קורא ספרים אלקטרוני של Asus ועוד...


קישורים ממומנים


חברת Asus חשפה ביום חמישי האחרון, במסגרת אירוע המשווקים השנתי, את קו המוצרים החדש של החברה לשנת 2010. המוצרים החדשים נחשפו על ידי מנהל מכירות אסוס באזור EMEA - Mr. Ethan Sun ונציגות החברה בישראל: רונלייט וויז'ואל.

בין המוצרים הבולטים, שהוצגו באירוע:

Eee Keyboard- מקלדת מלאה משולבת מחשב, הכוללת קישוריות WiFi ומסך מגע 5", במשקל של פחות מק"ג אחד. המקלדת כוללת מעבד Atom N270 מובנה,Windows XP , מסך מגע/עכבר בגודל “5, בלוטות' ו-WiFi. בנוסף, כוללת המקלדת יציאת HDMI המתאימה לחיבור לטלוויזיה, רמקולים, מיקרופון, כניסות USB וקורא כרטיסים.

Eee Reader- קורא הספרים האלקטרוני החדש מכיל שני מסכים כרוכים יחדיו, בניגוד לדגמים מתחרים. באמצעות שני המסכים יוצג הספר הדיגיטלי כמו ספר רגיל עם עמודים משני צדדיו. בנוסף, יוכל המשתמש לקרוא את הספר על מסך אחד ולהשתמש במסך השני לגלישה או כמקלדת וירטואלית, כמעין נטבוק. המסך הינו צבעוני ומכיל גם רמקולים, מצלמת רשת ומיקרופון לסקייפ.

EeePC1008P- נטבוק חדש מסדרת ה-seashell בעיצוב ייחודי של מעצב העל קארים ראשיד. משקלו קל במיוחד- רק 1.1 ק"ג, והוא כולל את מעבד Atom החדש- N450. למחשב שליטה על הזום בחלונות המסך, באמצעות גרירת מולטי- טאץ' על פד המגע של העכבר, מקלדת ארגונומית בגודל 92 אחוזים ממקלדת רגילה הבנויה בשיפוע וכן כיסוי חיצוני עשוי עור עם דוגמא מעוצבת וסגירה מגנטית. הנטבוק החדש מגיע בצבעים: ורוד וחום.

Bamboo U53J- נטבוק בעל עיצוב ייחודי, המשלב פלסטיק ובמבוק. הבמבוק נותן למחשב מגע ותחושה חמימה ובשל היותו צמח חי. אף מחשב אינו דומה בדוגמתו לשני. השימוש בבמבוק מדגיש את הגישה הירוקה, בה נוקטת ASUS, שנועדה לצמצם את השימוש בפלסטיק, שכידוע אינו מתפרק כראוי ופוגע בסביבה. לנטבוק החדש מעבד Core i5 של אינטל, כרטיס גרפי מובנה ותמיכה בחיבורי USB3.0.

במהלך השנה צפויים להגיע לישראל מגוון רחב של מוצרים נוספים של Asus.

מאת: שחר שיווק ויח"צ