סניפים חדשים לרשת "פרופר"


קישורים ממומנים


רשת פרופר מתרחבת - פותחת 2 סניפי דגל בקניון מלחה בירושלים ובדיזינגוף סנטר בתל אביב.

רשת האופנה פרופר, המייבאת והמשווקת הבלעדית של מותגים בינלאומיים ביניהם: FRUIT OF THE LOOM , Russell ATHLETIC ומותג הבית PROPER WEAR , פותחת בימים אלה 2 חנויות דגל בקניון מלחה בירושלים ובדיזינגוף סנטר בתל אביב. החנויות ישתרעו על שטח של 40 מ"ר כל אחת וייפתחו בהשקעה כוללת של כ- 350,000$.

החנויות החדשות מעוצבות בסגנון נקי ומינימליסטי, הכולל רצפת פרקט וריהוט עץ בצבע לבן, תוך שימת דגש על חווית הלקוח. אלו החנויות הראשונות שיפתחו ויכללו את הלוגו החדש של פרופר,המאופיין ב"זריקות צבע" של צבעים מרעננים וחמים, השומרים על מראה נקי אך עם זאת צבעוני ומחמם את הלב.

פריטי האופנה מוצגים כשהם מקופלים ומסודרים על גבי מדפים רציפים, ללא הפרדה. אלמנט זה יוצר חגיגת צבעים והלקוח נחשף לצבעים שונים לכל מוצר, כאשר סך כל הצבעים בקטלוג מוצרי החברה מגיע עד ל-40 צבעים.

בין מגוון הפריטים הרחב לגברים נשים וילדים ניתן למצוא קולקציה של מוצרי FRUIT OF THE LOOM האופנה הקלאסית עם אלמנטים עכשוויים ואופנתיים בתחום לבוש הקזואל, הבייסיק, הלבשה תחתונה, חוצות מכופתרות ,וינטאג' נקי בחולצות T וחולצות פולו, פולו גברים ונשים במבחר דגמים רחב , חולצות T, סווטשירט ועוד.

הסניפים מאמצים את כללי האתיקה והסטנדרטים המאפיינים את המותג FRUIT OF THE LOOM דוגמת אופי פעילות ירוק וידידותי, שמירה על איכות הסביבה, חסכון באנרגיה ועוד. במסגרת זו העצימה הרשת את הערכים של המותג, הבאים לידי ביטוי בחוויית קניה אחרת כמו: מגוון של פריטי אופנה 100% אורגנים, שקיות ממוחזרות, חולצות לילדים נטולות ברזל ועוד.

בנוסף, מוצרי המותג Russell ATHLETIC המציע לקיץ 2010 קולקציה במהדורה מוגבלת ומיוחדת, אשר מתאפיינת בליין יוקרתי, ייחודי, צעיר וספורטיבי במראה וינטאג' עם אלמנטים עכשוויים ואופנתיים בתחום לבוש הבייסיק והספורט. בין הפריטים ניתן למצוא מבחר ייחודי של גופיות, חולצות טי , חולצות פולו, טייצים, ביגוד ווינטאג', מכנסי ספורט, כובעים ועוד לגברים ולנשים.

כמו כן, פריטי בייסיק של מותג הבית PROPER WEAR לנשים המציע: גופיות, חולצות, מכנסיים ספורטיביות, גופיות סבא, חולצות בגזרת בובה, טייצים ועוד.

לדברי אלון דותן, מנכ"ל PROPER בישראל: "רשת פרופר הינה רשת אופנת בוטיק ייחודית לבגדי בייסיק, הכוללת סדרות קטנות ומתחלפות ,אווירה אישית ומשפחתית, תמהיל מוצרים מגוון ביותר עם פריטים ייחודים לרשת, החל מהלבשה תחתונה דרך מבחר רחב של בגדי בייסיק וספורט ועד חולצות מכופתרות ומציעה פיתרון בסיסי מורחב שהוא MUST בעולם הצרכני של ימנו בו מוצרי האקססוריס מובילים את מצעד האופנה ומוצרי לבוש הבייסיק משמשים להם כבמה."

לדבריו:" שילוב המותגים: Russell ATHLETIC כמותג יוקרתי ספורטיבי, המשלים את המותג האמריקאיFruit of the Loom והמותג הישראלי - PROPER WEAR, המהווים אופנת קז'ואל ובייסיק, הינו מהלך טבעי, המחזק את חווית הקניה ומעמיק את תמהיל המוצרים הטבעי, שמציעה החנות לקוח."

עוד הוסיף דותן ואמר: "בישראל יפעלו עד סוף שנת 2010 כ- 8 סניפי קונספט של פרופר, כשהתוכנית העסקית כוללת סה"כ כ-25 סניפים בישראל. "

השנה פתחה רשת פרופר סניפים בקניון ערים בכפר סבא, במרכז שוסטר ברמת אביב (ברחוב אחימאיר 6 ), ברעננה (ברחוב אחוזה 111) ברמת השרון (ברחוב סוקולוב 55 על שטח של כ 40 מ"ר) וברמת גן ( ברחוב ביאליק 19 , על שטח של כ 40 מ"ר).

מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ