תיק החתלה עם פטנט


קישורים ממומנים


חברת "ליטל בגס" יוצאת בליין אביבי וצבעוני במיוחד של תיקי עגלה והחתלה אופנתיים לאמהות ביניהם תיק החתלה מיוחד עם פטנט.

חברת "ליטל בגס", העוסקת בעיצוב ובייצור תיקי החתלה איכותיים ואופנתיים המיועדים להורים ולילדים. התיקים מאופיינים במראה טרנדי ועכשווי, המשלבים פונקציות רבות ובעלי פטנט ייחודי. לקראת האביב חברת "ליטל בגס" מציגה קולקציית תיקים בצבעים אביביים במיוחד.

תיקי ההחתלה של חברת "ליטל בגס" מיוצרים בארץ מבדים ומחומרים איכותיים במיוחד, הניתנים לניקוי קל ומהיר בעזרת מגבונים לחים וכן ניתנים לכיבוס.

לתיקי "ליטל בגס" פטנט ייחודי בו תא קדמי לאחסון מגבונים לחים ושליפתם המהירה ללא כל צורך בפתיחת התיק. לתא הקדמי פתח גומי גמיש הדומה לפתח שקיים באריזות המגבונים המאפשר שליפת מגבון מהירה היישר מן התיק.

התיקים כוללים תאים רחבים, המיועדים לאחסון כל הדרוש לאם ולילד: תא קדמי לשליפה מהירה של טיטולים, משחות, תופסן למוצצים וכו'. תא ראשי וגדול לאחסון בגדים, בקבוקים ועוד, בתא זה יש חלוקה פנימית המאפשרת אחסון של הארנק ופרטים אישיים של ההורה. לתיקים תאים נוספים בהתאם לדגם ולעצובים השונים. התיקים כוללים תאים תרמיים צדדיים לשמירה על חום/קור הבקבוקים.

כל התיקים מכילים מוצרים משלימים: משטח החתלה, נרתיק לכביסה מלוכלכת, נרתיק למחלק מנות, ונרתיק תרמי לבקבוק. כל המוצרים הנלווים מגיעים בגוונים ובצבעי התיק עצמו, כך שנראים כערכה אחת משולבת.

כל התיקים בעלי רצועות לתליה על הגב ועל העגלה, בנוסף לכולם מצורפים רצועת צד וכן שתי רצועות קטנות לתליה על ידיות צדדיות.

נפח: 12-18 ליטר.

מחיר: החל מ- 420 ₪

מאת: איטל תקשורת