תכשיר להסרת כינים


קישורים ממומנים


חברת לוכסמבורג תרופות, משווקת Resultz - ריזאלטס, תכשיר להשמדת כינים ללא חומרי הדברה, משיקה אריזת חיסכון חדשה בנפח של 200 מ"ל הכוללת גם מסרק כינים איכותי.

ריזאלטס, תכשיר המבוסס על פטנט מקורי המיועד להשמדת כינים ללא חומרי הדברה, חסר ריח וצבע הפועל בתוך 10 דקות בלבד , הוכח מחקרית ביעילותו עם 97% אחוזי הצלחה.

לדברי מיקי וקסלר, מנהלת המותג של ריזאלטס, "משמיד הכינים ריזאלטס כבש נתח שוק של מעל 35% והוכיח את יעילותו בטיפול נגע הכינים. תופעת הכינים היא תופעה נפוצה והחוזרת בממוצע אחת לשנה בקרב ילדים בגילאי שנתיים עד 10 ואריזת החיסכון החדשה תאפשר להורים לרכוש כמות גדולה במחיר מוזל לזמן ממושך".

ריזאלטס באריזת חיסכון – 129.90 ש"ח / 200 מ"ל
ניתן להשיג : ברשתות הפארם, ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.

ריזאלטס – טיפול שאורך 10 דקות בלבד

הטיפול בתכשיר הינו מהיר וידידותי לילדים ואורך 10 דקות בלבד. את התכשיר מורחים על שיער יבש על כל הקרקפת ולאחר עשר דקות מסרקים את הראש בעזרת מסרק כינים (המצורף לאריזה או אחר) לסילוק הכינים המתות וביצי הכינים. החומר הסיליקוני בתכשיר מאפשר סירוק קל של השיער ללא כאבים לילד. לאחר פעולת הסירוק שוטפים את התכשיר מהראש באמצעות שמפו. על מנת להגיע לתוצאות מירביות, יש לחזור על הפעולה לאחר שבוע.

החומרים הפעילים בריזאלטס הינם בטוחים לשימוש וחלקם מצוי בשימוש מוצרי קוסמטיקה שנחקרו רפואית עשרות בשנים. החומר הפעיל הוא Isopropyl Myristate הממיס את השעווה והחומר הסיליקוני Cyclometicon מסייע לפיזור החומר הפעיל בתכשיר על ראש הילד ומקל על פעולת הסירוק. במחקר יעילות שנערך, זכה ריזלטס ל-97% אחוזי יעילות – נתון הגבוה משמעותית מכלל התכשירים המצויים בשוק*

ריזאלטס הינו תכשיר חדשני המבוסס על פטנט מקורי המיועד להשמדת כינים ללא חומרי הדברה, אשר הוכח מחקרית ביעילותו, חסר ריח וצבע, פועל בתוך 10 דקות בלבד ואינו מאפשר לכינים לפתח עמידות כלפיו. ריזאלטס, משווק על ידי חברת לוכסמבורג תרופות בע"מ ומצטרף למגמה עולמית של פיתוח מוצרים המכילים חומרים יעילים שאינם מזיקים לגוף.

מאת: ארד תקשורת