האתר החדש של מכבי


קישורים ממומנים


אתר מכבי שירותי בריאות החדש שהוקם על ידי מטריקס עלה לאוויר.

מכבי שירותי בריאות השיקה לאחרונה את אתר האינטרנט החדש שלה שבנתה עבורה מטריקס אינטרנט. מדובר באתר מקצועי המכיל תוכן רב , כגון: מאמרים, כתבות וידיעות עדכניות בתחום הבריאות.

האתר החדש מספק שירותים חדשים, ביניהם: מידע מקיף על מחלות ותרופות, זכויות מבוטחי מכבי במסגרות הסל לפי קטגורית עניין, כל בעלי התפקידים במכבי, המדריך השלם להיריון וללידה, מגזין חורף, דיוור ישיר לפעולות שניתן לבצע במכבי, ממשק נוח לפרסום ומידע על סדנאות במכבי, מידע וחדשות, מנוע חיפוש נוח ומפורט ועוד.

בתקופה הקרובה עתידים להתווסף לאתר שירותים ותכנים נוספים כגון: עדכון זכויות מבוטחים שאושרו, מגזין בריאות חדש ומקיף, קטגוריה של "דרושים", חיפוש מונחה שיקל על הגולש לאתר מידע באתר. כמו כן, באתר יתקיימו פורומים אשר ינוהלו ע"י רופאים מומחים במגוון תחומים, כגון: נשים, פוריות, חרדה ודיכאון, תזונה ודיאטה, פיזיותרפיה, פסיכולוגיה, לחץ ושחיקה, מניעת עישון, רפואה משלימה, טיפת חלב, כירורגיה פלסטית ועוד.

לדברי אודי אילון, מטריקס אינטרנט: "מדובר באתר גדול עם roadmap שאפתני. האתר פותח על בסיס מערכת ניהול תוכן מתקדמת ((Knowledge Server ומבוסס על טכנולוגיות חדשניות בתחום ה-WEB".

לדברי גלית הלוי , סגנית מנהל שיווק מכבי : "אחד היתרונות של האתר הוא מנוע חיפוש ייחודי, חיפוש מונחה אשר יקל על הגולש לאתר מידע באופן מונחה ונוח. סקרנו כ- 50 אתרים בעולם על מנת לבחון מה נהוג ומקובל, ולאן האינטרנט בתחום הבריאות הולך ומשם בחרנו מה אנחנו רוצים שיהיה אצלנו. הצוות של מטריקס עבד קשה מאוד, מאחר ולא נבנה אתר מסוג זה בארץ בהיבט של מורכבות תצוגת המידע, ולשם כך פותחו תבניות ייחודיות ומודולריות".

לכניסה לאתר מכבי החדש: www.maccabi4u.co.il

מאת: אולמדיה