איזה מזגן לבחור?


קישורים ממומנים


לפני שבוחרים מזגן לבית החדש, ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון. המומחים של חברת טורנדו מוצרי צריכה, משווקת מזגני טורנדו, מעניקים טיפים מקצועיים לבחירת מזגן:

1. התאימו את עיצוב המזגן לביתכם – אם בעבר מזגן נחשב ל 'קופסא לבנה' שלא מוסיפה לסלון ביתכם, כיום תוכלו לבחור מזגן בנראות מודרנית. ישנו מגוון רחב של מזגנים בעיצובים שונים ובגוונים שונים שתוכלו להתאים לעיצוב ביתכם. כך לדוגמא מזגן טורנדו סופר אינוורטר הינו מזגן שטוח המשווק במספר גוונים: שחור מבריק, כסוף , שמפניה ולבן פנינה. בנוסף ישנן יחידות נסתרות הניתנות להתקנה כך שהמזגן מקבל חזות של תריס דקורטיבי.

2. דרשו וקבלו ייעוץ מקצועי- לפני כל רכישת מזגן, חשוב לדרוש ייעוץ מקצועי. סוג המזגן הנדרש, נקבע על ידי פרמטרים רבים: שטח המיזוג, מספר האנשים בכלל, אזורים שונים בארץ וכיווני אוויר של החלונות. חשוב שתבינו מה חשוב לכם יותר בבחירת מזגן: שיהיה חסכוני בחשמל או אולי מזגן מעוצב. ייעוץ בטרם הרכישה יוודא כי ביצעתם את הרכישה המתאימה עבורכם לחלל הנדרש. רוב המשווקים מעניקים ייעוץ מקצועי בתשלום, אך קיימות רשתות שיווק מובילות שאינן גובות על כך תשלום (רשת ענק המזגנים, רשת עולם המיזוג ורשת מיזוג נטו).

3. בחרו מתקין מוסמך – לפני שאתם בוחרים מתקין ודאו שיש לו מוניטין ושהינו בעל תעודת הסמכה מהחברה ממנה רכשתם את המזגן. על החברה להצהיר כי המתקין עבר הדרכות ומכיר את מזגניה. ברגע שבחרתם בחברה המתאימה לכם, בקשו ממנה המלצה למתקין מוסמך מטעמה.

4.אל תתפשרו בנושא שנות האחריות – לפני רכישת המזגן וודאו את מספר שנות האחריות שמעניקה החברה. האחריות מעידה על אמון החברה באיכות מוצריה ועמידותם לאורך זמן. רוב החברות מעניקות שנת אחריות על המזגן, חלקן מעניקות שנת אחריות על המזגנים הרגילים וחמש שנות אחריות למזגנים בטכנולוגיית האינוונטר. חברת טורנדו היא החברה היחידה המעניקה שלוש שנות אחריות על כל דגמי החברה וחמש שנות אחריות על המזגנים בטכנולוגיית האינוונטר.

מאת: ארד תקשורת