המבצע של אקספון


קישורים ממומנים


הצלחה רבה נרשמה למבצע הייעודי למגזר החרדי שערכה 'אקספון 018' בימי טרום חג הפסח, במסגרתו הצטרפו מאות מנויים חדשים ששייכו את קו הטלפון שלהם לשיחות בינלאומיות לחברה. עם הצטרפותם של המנויים החדשים, הם קיבלו במתנה דיסק חסידי עם שירים חדשים - במתנה!

במהלך כשבועיים ימים הציבה החברה דוכנים ממותגים ברחבי הערים החרדיות מאוישים בדיילי שירות, שם ניתן היה להצטרף לשירות השיחות הבינלאומיות המוזלות של אקספון 018 ולקבל במקום דיסק חסידי במתנה. בין הדיסקים שניתנו במתנה לבחירה נמנו, בין היתר, מופע האסק האחרון שנערך בארה"ב בו משולבים מיטב הזמרים החסידיים בליווי תזמורת בת עשרות כלי נגינה בניצוחו של ישראל לאם, או הדיסק החדש 'זיץ' של אברימי רוט וכן עשרות דיסקים חדשים נוספים לבחירה.

במסגרת המבצע נענו מאות רבות של מנויים חדשים שנהנו להצטרף לחברה אמינה הנותנת שירות איכותי של שיחות בינלאומיות במחירים אטרקטיביים ומוזלים ביותר. בנוסף לכך, נהנים מנויי 'אקספון 018' מחסימה מוחלטת של שיחות בעלי תכנים לא ראויים.

חנוך רפפורט, מנהל המגזר החרדי באקספון 018 אומר, כי הבחירה באקספון 018 כספקית התקשורת הבלעדית לחו"ל של המשפחה החרדית, היא חכמה ונכונה ולא רק בשל האטרקטיביות שלה ללקוח החרדי. "לנוכח שמירת השבת שנוקטת ההנהלה בקפדנות ובשל חסימת שיחות בלתי ראויות בקו הטלפון לאור ברכתם ועידודם של גדולי ומאורי הדור שליט"א, הופכת אקספון 018 לבחירה האולטימטיבית של המגזר החרדי, וזאת מעבר לעובדה שמחירי השיחות אטרקטיביים ונמוכים משמעותית ביחס לספקיות האחרות".