כלי בינה עסקית


קישורים ממומנים


מטריקס משיקה את ה- Ruleri Dashboard: כלי בינה עסקית לניתוח וקבלת החלטות ברמת הנהלה בכירה בפעילות האינטרנט ובפעילות הרב ערוצית

המוצר מוצע במסגרת שירות Ruleri שהוכרז לאחרונה, שירות אסטרטגיה חדש לעולם ה-WEB שפותח על ידי מטריקס

בכנס השיווק הרב ערוצי שקיימה מטריקס ב-14.3, הוצג ה- Ruleri Dashboard, מוצר טכנולוגי חדש לניהול אפקטיבי של פעילות האינטרנט בארגון. מדובר במערכת להגדרת דוחות מנהלים, קביעת שעונים ומדדי התראה, ניתוח מומחים וייעוץ ליישום. המערכת הופכת את כלי המדידה למכוון מנהלים, אשר יכולים באמצעותה לראות בכל שלב את הביצועים באינטרנט ולהתערב באופן אפקטיבי כדי לשפר את התוצאות העסקיות של הפעילות המקוונת.

המוצר מוצע במסגרת שירות Ruleri שהוכרז לאחרונה, שירות אסטרטגיה חדש לעולם ה-WEB שפיתחה מטריקס אינטרנט. השירות מציע ללקוחות המעוניינים לגבש אסטרטגיה כוללת לעולם הווב, מתודולוגיה סדורה לבניית האסטרטגיה, מומחיות ביישום, מדידה, קבלת תמונת מצב אחידה ובקרה לכלל פעילות האינטרנט של הארגון. דרך שירות Ruleri נמדדים ומנותחים כל האספקטים המרכיבים את פעילות האינטרנט ברשת ומחוצה לה. על בסיס הניתוח נבנית תוכנית שיפור כוללת, אותה מלווה צוות של מנהלי פרויקטים, עד ליישומה בפועל.

בכנס הוצג גם ה Ruleri הרב ערוצי. מדובר בהרחבה של שירות Ruleri, התואם את תפיסת הערוצים של הארגון, כלומר ייעוץ אסטרטגי במגוון הערוצים בהם נמדדת פעילותו של הארגון, מלבד הפעילות ברשת, למשל: מובייל, CRM ועוד.ה- Ruleri הרב ערוצי מחבר את המדידה בערוצים השונים לכדי תובנות עסקיות ברמת המאקרו.

באמצעות ה-Ruleri Dashboard וה- Ruleri הרב ערוצי מוצגת למנהל הבכיר התרומה של כל ערוץ לתוצאות העסקיות של הארגון וכן התרומה של כל ערוץ לפעילות בערוצים המקבילים לו. בעקבות הנתונים והתובנות ניתנות המלצות שמטרתן להביא לשיפור מיידי בפעילות הערוצים.

לדברי רמי גור, מטריקס אינטרנט: "ה- Ruleri Dashboardמאפשר לארגון לדעת במספר פרמטרים מתוחכמים מה קורה באתר שלו, למשל: לא רק איפה גלשו וכמה כניסות נצפו, אלא לאבחן התנהגות גולשים שלמה- רצף פעולות של הגולשים באתר, מה קדם למה וכדומה. בהתאם לכך, ניתן לשלוט ולשפר את הפעילות על פי היעדים העסקיים שהוגדרו".

מאת: אולמדיה