אחריות לאייפון


קישורים ממומנים


חברת פלאפון יוצאת בהשקת שירות חדש המאפשר שירות אחריות לאייפון ב-49 ש"ח לחודש בלבד. השירות כולל אחריות על תקלה, נזק או אובדן המכשיר. כל הפרטים בכתבה הבאה.

מעתה, שירות התיקונים למכשיר האייפון של פלאפון - שירותiSAFE - המשתלם ביותר בישראל. השירות, שהושק באחרונה בפלאפון, מציע פתרון מקיף במקרה של תקלה, נזק בלתי הפיך או אבדן, ללא צורך ברכישת מכשיר חדש.

אחריות על אייפון

השירות החדש מאפשר קבלת מכשיר חלופי בעלות מוזלת בכל תקלה וגם במקרה של אובדן, גניבה או נזק בלתי הפיך. במקרה זה הלקוח משלם השתתפות עצמית בהתאם לסוג המכשיר ויוכל לקבל מכשיר אייפון במקום המכשיר שאבד/ניזוק. מחיר השירות הוא 49.9 ₪ לחודש בשנה הראשונה ו- 69.9 ₪ לחודש מהשנה השנייה ואילך.

אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "חברת פלאפון מעניקה ללקוחות את המרכיב החשוב ביותר לו הם זקוקים ביטחון ושקט נפשי במסגרת השימוש במכשיר ה-iPhone, זאת לצד גלישה מהירה ושירות תמיכה מקיף ללקוחות ה-iPhone הגולשים ברשת High Speed GSM. שירות ה- i-Safe מהווה נדבך נוסף בסדרת מהלכים המבוססים על היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוחות, שנועד לחזק את חווית השירות שפלאפון מעניקה להם".

שירות iSAFE, הבלעדי למחזיקי אייפון בפלאפון, ניתן ללקוחות פלאפון בבמחיר המשתלם ביותר ומעניק ללקוחות את התמורה הטובה ביותר במקרה של נזק בתלי הפיך או אובדן של המכשיר. ההצטרפות לשירות בהתחייבות ל- 12 חודשים.

מאת: עמירם פליישר יחסי ציבור