תנור חימום גז


קישורים ממומנים


אחת הדרכים המומלצות לחימום הבית היא באמצעות תנור חימום בגז. כנסו לכתבה הבאה כדי למוד על תנור חימום כזה של חברת דלונגי.

עם המגמה המתפשטת של חיסכון באנרגיה ושמירה על סביבה ירוקה יותר, השימוש בגז הפך לפופולארי במיוחד. פתיחת עונת החורף, הופכת את החימום לחובה בכל בית ועל כן יש למצוא דרך שתאפשר חימום רציף וחסכוני. החימום באמצעות גז ידוע ביכולתו להפיץ חום עוצמתי במיוחד, המותאם לחללים גדולים ומכסה שטח פנים גדול במיוחד מהבית. במקביל, השימוש באמצעי חימום מסוג זה חוסך באנרגיה ובתשלום רב על חשמל.

תנור חימום בגז

חברת "ניופאן", יבואנית "דלונגי" בישראל, מציעה את מגוון מוצרי החימום של דלונגי המציעים פיזור חום אחיד, חימום אופטימאלי מהיר, עיצוב חדשני וייחודי, עמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר ובידוד כפול למוליכי החשמל הפנימיים לבטיחות מירבית.

לדלונגי מגוון פתרונות חימום; רדיטורים ומפזרי חום וביניהם גם תנור חימום גז העובד בשיטת אינפרא אדומה. התנור בעל עוצמת של 4200 וואט, בעל מבער עם 3 משטחי חימום נפרדים העשויים מקרמיקה לבערה ותורמים לחימום לאורך זמן ופיזור חום מהיר.

מחיר תנור חימום בגז של דלונגי

מחיר לצרכן: 1190 ₪ ולרוכשים תינתן אחריות של 12 חודשים.

יתרונות בחימום באמצעות תנור גז

לתנור מגוון פונקציות ההופכות אותו קל לתפעול: ראשית, התנור נייד, בעל רגליות יציבות ואף ניתן לתלייה על קיר, ללא פינות חדות ועם גישה נוחה וקלה לברז הגז. בנוסף, קיימת בתנור אופציה של 3 דרגות חימום, הצתה אלקטרונית וכפתורי הפעלה הממוקמים בחלקו העליון.

חשוב לציין, כי לתנור שני מנגונוני אבטחה לכיבוי במקרה של חוסר בעירה וחד תחמוצת הפחמן המגיע ל1.5% באוויר.

מאת: טריו יח"צ