נעלי גלי נשים


קישורים ממומנים


רשת נעלי גלי מציגה את הטרנדים של נעלי נשים לקיץ הקרוב. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מגמות האופנה הבינלאומיות והטרנדים של מעצבי העל משפיעים הקיץ הקרוב גם על תחום הנעלת הנשים. רשת גלי מציעה הקיץ הקרוב מגוון רחב של סגנונות המושפעים ממעצבים בינלאומיים. בין הטרנדים הבולטים ניתן למצוא: קולקציית נעלים אוורירית וקלילה בצבעים עזים וחזקים לצד צבעים רומנטיים ועדינים.

הטרנד הבולט הקיץ הוא שלל סגנונות ווריאציות של - נעלי הגלדיאטור, המראה המנומר ומגוון סנדלים וכפכפים קלועות ומאובזרות בתכשיטים ואבנים. הסגנון הצבאי ממשיך להוביל בעונת הקיץ יחד עם מראה ה"בוהו-שיק" שמחזיר אותנו לטבע ולאופנת ההיפים. קולקציית הקיץ של "גלי" שאובה מהטרנדים העולמיים המובילים ומגמות האופנה בינלאומיות המשלבות אבזמים, מטבעות מתכת, אבנים, בדים ועור, סוגי קשירות וגימורים שונים.

טרנד סנדלי הרשת- "MESH"

טרנד ה MESH יככב בקיץ הקרוב יחד עם סגנון מתוחכם של חיתוכי הלייזר שמחליפים את מראה התחרה שכל כך אהבנו בחורף החולף. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא סנדלי נשים וילדות במגוון צבעים המותאמים להופעת יומיום ולמראה סקסי לבילוי בערב. ליין סנדלי ה MESH מעניקים לרגל מראה מאורך ואלגנטי מאוד מתאים עם חצאית מיני קצרה ואפילו עם מכנסי ג'ינס משופשפים.

נוסטלגיה מודרנית - בוהו שיק

מראה ה"בוהו שיק" יקבל בעונה הקרובה תפנית זוהרת במיוחד. סנדלים מעוטרות המאובזרות בהמון דיטיילז, קפלים ופסים בגוונים בהירים, קאמל וורדרדים. הטרנד החם של עולם האופנה לקיץ 2011 הוא ערוב בין סגנונות נוסטלגיים ללא סדר או חוקיות. מראה ה"בוהו שיק" מחזיר אותנו לתקופות שונות, למראה הוינטאז' וההיפים. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: סנדלים מעוטרות חרוזים, בדים גסים, נעלי אצבע שטוחות המתאימות בדיוק לחודשי הקיץ ואווירת החופש.

מלכת המדבר

ליין זה עוצב בהשראת רוח המדבר, טרנד הגישה הטבעית יוצר אצל כל אחת הרגשה נינוחה, זורמת וטבעית. כאשר הגוונים הבולטים הם צבעי חמים כמו צהוב, חום אדמה, אדום וכתום. הקולקציה מאופיינת בשילובי בדים ועורות לא מעובדים,צבעוניות רבגונית במיוחד . בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא מגוון סנדלים בעלי עקב עץ מלוטש, סוליה עשויה שהם וקישוטי תפירה גסה המעניקים מראה הנשי וטבעי. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא מגון סנדלי ערב בגוונים עדינים של בז' המעוטרים בחוטים וקשירות מיוחדות, סנדלים בשילובי רצועות באורכים וסגנונות שונים, סנדלי פיפטואו לערב קייצי.

מחירים

סנדלים: החל מ 259.90-179.90
כפכפים: החל מ 159.90-119.90
נעלי ערב: החל מ 159.90-119.90
נעלי בובה: החל מ 159.90-119.90

מאת: דניאלה רייבנבך