בגדי סאקס


קישורים ממומנים


מחפשות לקנות בגדים של רשת סאקס. כנסו לכתבה הבאה ותוכלו לקרוא על הקולקצייה החדשה של סאקס לקיץ הקרוב.

שוק פשפשים פריזאי/ יפואי /ניו יורקי/ לונדוני. השמיים צבועים בתכלת בתולי וקרני השמש מאירות אוצרות אבודים. אוספים מתקופות שונות, זמנים שהיו וחלפו מספרים סיפורים, תחרות שוזרות נופך רומנטי עכשווי.

ההיסטוריה חיה ונושמת מבין הבדים המהוהים. פניה חרושות הקמטים של הרוכלת מזמנים אישה צעירה, צלילה אל הוויה שאפשר לגעת בה, להיות חלק ממנה ולהעניק לה אינטרפרטציה של זמן חדש. העבר לא מת, הטכנולוגיה לא מחקה את מה שהיה, אלא מציעה אפשרות לשימור ויצירה תוך חידוש והתבססות על האסתטיקה והקסם הנושן.

רפרוף רומנטי בשנות ה- 50 הצצה לימי הבודיאר אפופי המסתורין, ריחוף קליל לשנות ה-70 נשים שהתעטפו בקרושה, רקדניות בלט שלבשו תחרות ויצאו מן הסטודיו, אמהות שסרגו, אמניות שלא החליפו את הג'ינס המוכתם למשך כל חייהן, נשים שהצטלמו בבייבי דול למען הגברים שלהן שיצאו למלחמה. כל אלה הן פיסות חיים שהפכו לזיכרון קולקטיבי ואוסף אקלקטי. השפעות גלובליות ותרבות מנקודות זמן ומקומות שונים חברו למראה פלרטטני, רומנטי שלבש צורה חדשה, מותאמת לנשיות של הזמן הזה.

הנשיות של כאן ועכשיו חזקה, אמיצה, לא מפחדת מעצמה, משתנה תדיר, מאמצת חדשנות ונותנת מענה לאישיות, לצרכים ולרצונות פרטניים ומעניקה זהות וייחודיות לכל פריט.

קולקציית ה- LUXURY מהלכת בקפסולת הזמן, מלקטת משבריריות המשי, מאמצת את עוצמת הסריג, לא שוכחת את הנרטיב, מכבדת את העבר ומחברת את ההווה אל העתיד.

הצבעוניות ששוטפת את המראות הללו הן נגזרת של אותו מוד (mood) נוסטלגי. צבעים שדהו או מלכתחילה נעו בין גווני הפסטלים המלוכלכים, המשומשים. זית, פודרה, חול, כחול מהוה ואת אלה מחזקים שחור, לבן ואפור.

את הבגדים ניתן לחוות במגע שעובר דרך מרקמים שגם הם משלבים זיכרון נושן עם עידן דיגיטלי חדש ומאתגר. שילובי התחרה עם הכותנה מעבירים צמרמורת נעימה, הקונסטרוקציות שנוצרות מהסריגה מסקרנות, המשי שבא במגע רך ונשפך, הליוסל, בד הדנים הדקיק ממשיך לגעת בנו בנעימות. חולצות אריג עשויות כותנת וואל דקיקה בטכניקת צביעה ייחודית, והרמי(פשתן) שעושה לנו חשק לעוד. עולם הטקסטיל שממשיך ושומר על יסודותיו המוצקים ולא מפסיק לחדש ולמצוא מיזוגים מרעננים, אחרים.

אל הקיץ אנחנו נכנסות לאט, בהדרגה. גזרות המשי נולדו מעולם הטי שירטים, ובכך הופכות שמלות לאופציונאליות לבוקר או לערב, בנופך ה- LUXURYובהשראת היומיום, ומכניסות אותנו לחווית נופש-חופש-סן טרופה- "אני עושה מה שבא לי מתי שבא לי ונראית מעולה תוך כדי"...

קולקציית הג'ינס- הג'ינסים שטופים, חלקם בפיגמנטים ואפקטים שמעניקים מימד בלוי, ישן, מכובס על גבי האינדיגו הבסיסי. המראה המשומש מרמז על קיץ פעיל, הרבה ים, שמש, יציאות, הנאות, עשייה. גזרות הבויפרנד והסלים בפיתוחים חדשים, קונסטרוקציות מוכרות בשינויים קלים שעושים את כל ההבדל כיסים צידיים, כפתורים מפתיעים. 8 דגמים שילוו את העונה, נעים על קשת גווני הכחול - אקווה, ים, מולבן, כחול לילה עמוק, וכחול הפועלים.

ההפתעה העיקרית מגיעה מכיוון 5 פריטים נוספים שהם נגזרות של הג'ינס הקצרצר, אוסף שנקרא me&my jeans. במפגש נעורים- שלום ואהבה. שילוב של מטפחות קשורות כחגורות, פרנזים / קיפולים וקרעים. הקיץ הרבה ראשים יסתובבו והחופש באוויר.

אופציות לשילובים סטייליסטים ומעודכנים הן בין עולם הג'ינסים הנוקשה מעט לעולם הליוסל- הדנים הרך. משחק של משקלים וחדש עם ישן. תחרה שמציצה מעניקה מראה כללי מקסים, רומנטי, מתרפק על זיכרון ישן ויחד עם זאת מביא רוח ואנרגיות חדשות.

בפברואר נפגש עם השמלות: נוכל לבחור בין חמשת צבעי היסוד של העונה- שחור, כחול מהוה, זית, פודרה או חול.
100% Silk מופיע כבר בתחילתו של הקיץ: שמלת מקסי ארוכה, שמלה שיצאה מעולם הטי שירט. 2 גופיות: אחת חלקה והשנייה בשילוב תחרה במחשוף. בסטיילינג נכון תתאימי חגורה ממשי ושאר אקססוריז, בהתאם לצורך, לחשק או סתם להרגשה הכללית.

30% Silk Combine 70% Cotton

3חולצות אריג עשויות 30% משי ו 70%כותנה בשילוב תחרות, מוצעות גם כן בחמשת הצבעים ופותחות את הקיץ בלי היסוס.

Tancel100%

2 דגמי חולצות אריג עשויים 100% טנסל: טופ רומנטי וטופ חולצה גברית רחבה, בהשראת הגזרות החדשות הרחבות, הן מוצעות לתחילת העונה, למעבר ולערבים אביביים. כל אחת מהחולצות מספרת סיפור שונה ומתאימה למצבים משתנים.
בנוסף וסט עשוי100% טנסל, המשמש כפריט שישמר לאורך זמן, שיבנה שכבתיות קולית ועדכנית.

45% Linen 55% Viscose

סריגים: דקיקים, מותאמים למקום שבו אנו חיים, לתקופת הזמן, פשתן בשילוב עם ויסקוזה. פריטים בסיסיים, כאלה שתמיד צריך ולכן יופיעו בצבעוניות פונקציונאלית- שחור, לבן וחול.

Tape Knit

הסריגים מאמצים חיים חדשים דרך המבניות המפתיעה והשונה שלהם, צבעם דהוי, מראה כללי בלוי, אורבאני תעשייתי. מופיע בכל חמשת צבעי העונה של .SACK'S

Top basic - 50% Modal 50% Cotton

טופים שאי אפשר בלי:שחור, לבן, אפור, חול ופודרה. שכל אחת תדע לבחור מה יהיה הכי שמיש ונכון בשבילה ובאיזה צבע, מה המרב שהיא תוכל להפיק ממנו במגע ורכות שמודל כותנה מציעה. כאלה שנלבשים הרבה ומהווים מיקס אנד מאצ' יצירתי ואישי.

Pants

מגוון צביעות ייחודיות וגזרות מגוונות: מכנסיים צמודים מכותנה לייקרה, עם כיסי דגמ"ח וצביעה שנותנת מראה. "USED" גזרת הבויפרנד החדש - צמוד למטה, מכנסי פנסים מלווים בחגורת עור, מכנסיים עם כפתרה חיצונית, שיהיה נוח וכיף להתהלך. 100% טנסל-מכנסיים באורך3/4 גדול, בוי פרנד עם כיסים גדולים. 100% משי סאטן, מכנסיים ארוכים עם כיסים בצד בגזרת loose"" ומכנסיים קצרים בגזרה משוחררת עם חגורת חבל המתלפף פעמיים סביב הגוף. מטפחות ממשי-סאטן וכותנה מודל ישלימו את המראה ויוסיפו סטייל.

מרץ- תקופה שבה אנחנו כבר מודעות שהקיץ בפתח, אי אפשר להתעלם מזה שנעים לנו יותר להיות מאווררות, ולפיכך יש לנו:

100% Silk

אוברול100% משי נשי ושתי שמלות רכות ומלטפות: שמלת רבידה ושמלה א-סימטרית שתיהן באורך מעל הברך.

Lyocell100%

ליוסל - ליין הלייט דנים הנושם, הקליל, האורבאני והנוח, שנראה הכי נכון עם פריטים נצחיים. השראות מבגדי העבודה המסורתיים לצד אינטרפרטציה מודרנית וקריצה רומנטית. דיטלים של תפרים קונטרסטים בצבע אדום, בטנות מפוספסות בכחול לבן, כפתורי עץ חומים ומיתוג בהתאם. רק תבחרי מה מתאים לך איך ומתי.

3 טופים שונים: טופ בהשראת החולצה הגברית באורך קצרצר, הסטיילינג יכול להיות מכופתר עד הסוף וגם פתוח כעליונית, טופ עם שינה וכתפיים מכווצות וטופ רומנטי עם כיווצים במחשוף.

3 שמלות שונות ללא שרוולים: שמלה באורך מעל הברך עם כיווץ בגב שניתן ללבוש אותה מעל טופ תחרה, שמלה נוספת באורך מעל הברך בהשפעת החולצה הגברית עם צווארון וכיסי עבודה. שמלה באורך מקסי עם שינה צרה וארוכה. מכנסיים בויפרנד באורך 7/8 ואוברול סרבלי קצר משולב עם רצועות עור חומות. בנדנה ליוסל שיכולה להתווסף לכל פריט בקולקציה.

100% Cotton voile - Dirty

חולצות אריג 100% כותנה וואל בשילוב קרושה בצביעה ייחודית - Dirty. פריטים בעלי מראה רומנטי אורבאני, עם צבעוניות נכונה המאפשרת לך את הלוק המחוכם.

Lace Top

תחרה: נשית, פלרטטנית, מחצינה נשיות ומפגינה עכשווית, מופיעה בשחור וניטראלי. בחירה חשובה לעונה זו כי התרגלנו להתקשח אבל ויחד עם זאת, עדיין- אנחנו רוצות את הרכות, חושקות בסקסיות, אוהבות את ה"פעם" הזמנים שהיו, הנשים שהכתיבו את העבר חיות בינינו, ואנחנו יודעות מאין באנו ולאן אנו הולכות.

Pants

עם התקדמות הקיץ השימוש בבדים יותר קלילים יגדל ולכן- נלבש מכנסיים מבד פשתן כותנה, נושם ונעים למגע, עם כיסים קדמיים מובלטים. מכנסיים מכותנה לייקרה בגזרת בויפרנד חדש - שנצמד למטה. השורטס לא ייפרדו מרגלינו החשופות: מכנסיים עם כפתרה חיצונית ושילוב של חגורה כותנה, מכנס קצרצר ורחב עם כיסים נפוחים בצד וחגורת חבל מלופפת עם חוטיי רקמה צבעוניים בקצותיה.

כשהקיץ באמת כבר פה וחם לנו והכי בא לנו שיהיה לנו מאוורר ונעים. ה"לוק אנד פיל" של ה-70's נמצא כאן ועכשיו
עם שמלות מקסי קלילות ונעימות עם טאצ' שחור במותן. גופיית כותנה משי יכולה להשתלב עם מכנסי פשתן כותנה בגזרת בויפרנד אלכסון עד הברך, אוברול סרבלי מפשתן או שורטס - שוב בצבעי היסוד העונתיים הנכונים – שחור, חול, אבן, פודרה וכחול.

העברנו לכם את רוח עונת ה LUXURY את החזון שלנו ואת מקורות ההשראה. אנחנו מאמינות שבשילוב עם קולקציית ה-סימפל לייף והג'ינס, הלקוחה של SACK'S תמצא נחת ואושר בארונה.
באהבה SACK'S.

מידות: טופים:0-4, טופ בייסיק:0-4 , סריגים:0-4, מכנסיים: ,Y-4אוברול: 0-4,שמלות:0-4 , צעיפים: .One size

מחירים

טופים: 248-538 ₪, טופ בייסיק: 138-216 ₪ , וסט: 598 ₪, סריגים: 268-498 ₪,
מכנסיים: 324-698 ₪ ג'ינסים: 438-796 ₪ אוברול: 598-888 ₪ שמלות: 216-888 ₪ צעיפים: 78-360 ₪

ניתן להשיג ברשת חנויות הבוטיק SACK'S ברחבי הארץ: מתחם G צמרת תל אביב, קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון גבעתיים, דיזנגוף 219 תל-אביב, גרנד קניון חיפה, קניון קריית אונו, קניון ערים כפר- סבא.

מאת: דניאלה רייבנבך