משקפי שמש דיסקוורד


קישורים ממומנים


אחד ממותג משקפי השמש הידועים - דיסקוורד משיק קולקציה חדשה לקיץ הקרוב. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

מותג העל DSQUARED2 (דיסקוורד) משיק את קולקציית המשקפים לקיץ 2011. הקולקציה מתאפיינת במראה אוברסייזד ומיועדת לגברים ולנשים. משקפי השמש של DSQUARED2 הם פריט אופנתי לכל דבר, המשקפים בעלי סגנון ייחודי, בולט, אשר לא ניתן להתעלם ממנו, כאשר על כל דגם הלוגו היוקרתי של המותג.

קולקציית הנשים במראה פילם נואר,מתאימים להשלמת מראה הפאם פטאל, בסגנון סקסי עם ניחוח עתידני. מראה הפאם פטאל של הקולקציה בהשראת מאדאם ג'קיל וגברת הייד. הקולקציה מציעה מסגרות אוברסייזד בולטות, עשויות פלסטיק בעיצוב מרובע, עגול או חתולי בשילוב אלמנטים על המסגרת ועל הידיות בכסף ובזהב.

בין הדגמים הבולטים בקולקציה ניתן למצוא דגם בהשראת שנות ה- 80, בעל מסגרת רחבה בעיצוב גיאומטרי במראה נקי, בשילוב אלמנטים מטאליים על המסגרת ולוגו המותג על הידיות. עוד בקולקציה דגם בסגנון אוברסייזד עם מסגרת חתולית, בשילוב אלמנטים של כסף, משקפים בסגנון סבנטיז עם מסגרת בשני צבעים.

לגברים מציעה הקולקציה משקפים בסגנון גלאם רוק וגבריות מתפרצת. גם בקולקציית הגברים המראה השולט הוא מראה אוברסייזד ומשולבים אלמנטים בכסף ובזהב.

הקולקציה בצבעוניות מגוונת של בורדו, סגול, סלק, אדום, כחול נייבי, שחור, חום כהה, כסף וזהב. הקולקציה של DSQUARED2 מיובאת ומשווקת בבלעדיות על ידי חברת לוכסויז'ן בע"מ מקבוצת לפידות. לוכסויז'ן, מחברות האופטיקה המובילות בישראל, יבואנית ומשווקת מותגי יוקרה בתחום משקפי השמש והראיה, את עדשות צייס גרמניה וציוד אופטיקה מתקדם. בין המותגים: טום פורד, רוברטו קוואלי, טוד'ס, מונבלאן, טימברלנד, ריפליי ועוד.

מחיר משקפי שמש דיסקורד

מחירים לצרכן: החל מ- 1700 ₪ ועד 2300 ₪ להשיג בחנויות האופטיקה ברחבי הארץ.

מאת: ארד תקשורת