נעלי פיילס


קישורים ממומנים


רשת הנעליים החדשה בישראל פיילס (Payless) פותחת סניף שני בבאר שבע. כל הפרטים בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר הפתיחה הסוערת בקניון הגדול בפתח תקווה, בה הסתערו שבוע שעבר אלפי אנשים על מדפי הנעלים של המותג החדש, ייפתח השבוע (27.4) הסניף השני של רשת Payless בישראל, בשדרה השביעית בבאר שבע.

באירוע הפתיחה הרשמי של הסניף החדש תחלק קבוצת סקאל כמו בפתיחת הסניף הראשון בקניון הגדול בפ"ת, 1,500 כרטיסי גירוד המזכים בנעלים חינם או בהנחות של עד 50%.

הסניף בבאר שבע בדומה לסניף בפתח תקווה יהווה את חנויות הקונספט החדשות של Payless בעולם, ישתרע על שטח של כ-290 מ"ר. ויכלול 3 מחלקות עיקריות: נשים, גברים וילדים.

סולי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל המייבאת ומשווקת את רשת Payless בישראל: " לאחר כמות הקהל העצומה שהגיעה במהלך השבוע האחרון ל- Payless בקניון הגדול בפתח תקווה, הגענו לשיא מכירות בחג הפסח של כ- 1,000 זוגות נעליים ביום. והפעם נערכנו ע"י צוות מוכרים מתוגבר במיוחד וכמויות סחורה כפולה בסניף החדש בבאר שבע. נכון להיות פוקדים את שני הסניפים החדשים כ- 30,000 אלף איש בחודש. ממוצע הקנייה עומד על כ- 90₪ כולל מע"מ, ומחזורה השנתי של Payless בישראל צפוי להגיע ל- 100 מיליון ₪ כבר בשנת הפעילות השנייה".

"מחירי המותג בסניף החדש בבאר שבע יהיו מחירים הדומים למחירי ארה"ב בתוספת מע"מ. נעל בממוצע תעלה 100 ש"ח וטווח המידות ינועו החל ממידות לפעוטים,ילדים,נשים וגברים.

עוד מסר סקאל כי: "אנו נערכים להפוך את Payless לשחקן מפתח בשוק הנעליים בישראל. ועד סוף שנת 2011 נפתח כ- 15 חנויות ברחבי הארץ ונספק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי. אני מאמין ברשת Payless, ובאתגר של פתיחת כ -60 חנויות בתוך חמש שנים בכל רחבי הארץ במרכזי קניות בקניונים המובילים".

לרגל פתיחת הסניף החדש יערך מבצע חסר תקדים: חלוקת כרטיסי גירוד ללקוחות ראשונים שיגיעו לפתיחת הסניף. הלקוחות הראשונים ייהנו מ – 1,500 כרטיסי גירוד – כל כרטיס זוכה. כרטיסי הגירוד יזכו את הלקוחות במאות נעלים, תיקים ואביזרי אופנה – במתנה, ובכרטיסים המקנים הנחות משמעותיות על מגוון רחב של מוצרים בחנות. חלוקת כרטיסי הגירוד יערכו ביום שלישי ה- 26.4 החל משעה 12.00.

בעתיד: פיילס נעליים - ירושלים, אשדוד, חיפה ועוד

במהלך חודש אפריל- יוני עתידים להיפתח עוד 6 סניפים של רשת Payless ביניהם: גרנד קניון וסינמול בחיפה, קניון חוצות המפרץ בחיפה, סטאר סנטר באשדוד, דודג' סנטר בנצרת, קניון רמות בירושלים. בחודשים יולי עד דצמבר יפתחו עוד 7 סניפים בינהם קניון הזהב קניון רחובות ועוד. הסניפים ישתרעו על שטח ממוצע של 250-300 מ"ר ויכללו מעל 15,000 פריטים ביניהם 10,000 זוגות נעליים לכל המשפחה, תיקים, אקססוריז ועוד.

ענקית האופנה האמריקנית, Payless, הינה רשת קמעונאית המתמחה בהנעלה, הידועה כמציעה מגוון אפשרויות של מותגי הנעלה. Payless נוסדה ב1956, והיום החברה בעלת דריסת רגל גלובלית מתרחבת עם כמעט 5,000 חנויות ברחבי העולם ומעסיקה כ- 50,000 עובדים. היקף המכירות של החברה ב- 2010 הגיע ללמעלה מ-3 מיליארד דולר בשנה.

תמהיל המותג Payless מציע מגוון רחב של מותגים תחת קורת גג אחת, כולל קולקציות מעצבים כמו Christian Siriano for Payless , Lela Rose for Payless, ו Isabel Toledo for Payless. כל אחד מהמותגים של Payless ממוקד להתאים לסגמנט לקוחות ספציפי בשוק.

קבוצת סקאל נמצאת בבעלות האחים סולי ומאיר סקאל. החברה מייבא ומשווקת מגוון רחב של מותגי אופנה בינלאומיים ביניהם: Polo Ralph Lauren, Kenneth Cole, bebe, Nautica, Timberland, GUESS. ועוד. החברה מפעילה בנוסף כ - 50 חנויות Multibrand – אמפוריום וסקאל ספורט ועוד כ50 חנויות דגל של המותגים שהיא מייבאת.

מאת: דניאלה רייבנבך