קניית בגדים לסוף עונה


קישורים ממומנים


דגנית עזרן, מעצבת ראשית של מותג האופנה ml men ממליצה מה שווה לקנות במבצעי סוף עונה. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מבצעי סופעונה מתחילים להגיע אלינו והטעות הראשונה היא לחפש את הפריטים הזולים והפשוטים שמוצעים לקהל הצרכנים. אני הייתי ממליצה לשים דגש על פריטים שחובה עליהם להיות בכל מלתחה של גבר הישראלי:

1. חולצה מכופתרת – אין ספק כי חולצה מכופתרת הינה פריט נצרך ביותר בארון של הגבר הישראלי. חולצה מכופתרת מתאימה לכל אירוע: החל מיום יום, עבודה, לערב רומנטי וכמובן לחתונות ואירועים.. ולכן, אני ממליצה להתחדש במספר חולצות מכופתרות, תוך כדי ניצול מבצעי סוף העונה.

2. מכנסי ברמודה – רשת ml men מציעה מספר גזרות אופנתיות של מכנסי ברמודה במגוון צבעים. "אני חושבת שאין גבר שלא נמצאים אצלו בארון לפחות שלושה זוגות, ולכן, כדאי לנצל את מבצעי סוף העונה לחדש את המלתחה".

3. מכנס מחויט – תמיד טוב שיש מכנס שחור קלאסי בארון, במיוחד מכנסיים אלגנטיות של ML MEN שהם פרקטיים וייחודיים בו בזמן וחובה להחזיק לצידם חגורה אלגנטית שחורה.

4. חולצת פולו- חולצות אלו מוכרות גם כחולצות גולף או חולצות טניס. הקיץ, הגיעה לרשת ml men קשת רחבה של חולצות פולו במגוון צבעים קיציים במיוחד. חולצות הפולו בעלות מראה ספורט אלגנט גורמות לגבר הישראלי להרגיש שייך ומותאם לכל מקום ובכל זמן.

אין ספק כי מבצעי סוף העונה בישראל מקדימים את עצמם ובשל התחרות יוצרים מחירים אטרקטיביים במיוחד לקהל הצרכנים. רוב הגברים בארץ לא עושים קניות של בגדים באופן קבוע בשונה מנשים, ולכן, מבצעי סוף העונה הן תקופה מצוינת לעשות קניה אחת מרוכזת וגדולה של פריטי חובה ואנו ב ML MEN נותנים מענה הולם, מרענן ואופנתי לגבר הישראלי (הן הגבוה והן המלא). ועכשיו ברשת חנויות ml ו- ml men עד 70% הנחה על כל קולקציית קיץ 2011.

מאת: דניאלה רייבנבך יח"צ