מוצרי ניקיון לנעליים - חברת סילבר


קישורים ממומנים


חברת אינטרסן משיקה סדרת מוצרים לצחצוח והברקת נעליים של המותג הבינלאומי silver (סילבר) משחה להברקת נעליים עם ספוג וידית נוזל להברקת נעליים בבקבוק לחיץ וספוג להברקת נעליים.


חברת אינטרסן משיקה סדרת מוצרים לצחצוח והברקת נעליים, של המותג הבינלאומי silver (סילבר): משחה להברקת נעליים עם ספוג וידית, נוזל להברקת נעליים בבקבוק לחיץ וספוג להברקת נעליים.

חברת אינטרסן נכנסה לאחרונה לקטגוריית הברקת הנעליים, כאשר נבחרה להיות המשווקת הבלעדית בישראל של המותג  silver (סילבר), מותג בינלאומי מוביל למוצרי טיפוח הנעליים.

משחה להברקת נעליים עם ספוג וידית סילבר – מעניקה ברק מיידי למשטחי עור, חלקים וסינתטיים ומתאימה גם להברקת אקססוריז מעור. בעלת ספוג הברקה נפרד לשימוש קל ונוח. בצבעים של חום ושחור.

נוזל להברקת נעליים סילבר בבקבוק לחיץ – מכיל תערובת ייחודית של שעווה עשירה על בסיס מים, שמתייבשת ומעניקה ברק מושלם. הנוזל להברקת נעליים מנקה, מבריק מזין ומגן על עור הנעל. מתאים לכל סוגי העור והאביזרים.

מוצרים נוספים לצחצוח והברקת נעליים, אשר ישווקו תחת המותג silver: קרם להברקת נעליים עם ספוג בשפופרת, משחה להברקת נעליים עם ספוג, ספוג מבריק נעליים עם צבע ונטורל ועוד.

המותג הבינלאומי silver מתמחה בתחום טיפוח הנעליים ומשווק ב- 60 מדינות ברחבי העולם. למותג סדרות ייחודיות לטיפול כללי בנעליים, לטיפול בנעלי ומוצרי עור, לטיפול בנעלי ומוצרי זמש, אקססוריז, סדרת מוצרים לרכב ועוד.

חברת אינטרסן בע''מ קיימת מזה כ- 25 שנה החל משנת 1986, הינה אחת החברות הגדולות והמובילות ליבוא ושיווק מוצרי צריכה למשק הבית ומוסדות בשוק הישראלי. את תחילת דרכה החלה אינטרסן בע''מ עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, ספוגים ומקרצפים, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פארה רפואיים, חומרי ניקוי ומוצרים שונים אחרים.
טווח מחירים לצרכן:    החל מ-  4.90 ₪  ועד 10.90 ₪
האתר הבינלאומי של המותג: http://www.new-silver.com

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות מובחרות