בונבוניירות שוקולד כשרות לפסח 2015 ב-22 ש"ח בלבד


קישורים ממומנים


מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות כשרות לפסח במהדורה מוגבלת. לינדור תות, שוקולד לבן עם תותים ושמנת, לינדור שוקולד לבן ולינדור סטרטצ'לה –שוקולד לבן עם שבבי קקאו במחיר מיוחד של 22.90 ₪ בלבד.

חדש על המדף! מותג השוקולד השוויצרי "לינדט" משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות לינדור כשרות לפסח במהדורה מוגבלת: לינדור תות – שוקולד לבן עם תותים ושמנת, לינדור שוקולד לבן ולינדור סטרטצ'לה – שוקולד לבן עם שבבי קקאו.   

לרגל חג הפסח מגיעה לישראל יצירה חדשה לאוהבי לינדט! בונבוניירת לינדור תות. הפרלינים האהובים של "לינדור" מגיעים בבונבוניירה חגיגית ויוקרתית בצבעוניות של ורוד זהב ולבן. כל בונבוניירה מכילה כדורי שוקולד במילוי קרם תות שמנת עשיר ורך, עטופים בקונכייה של שוקולד לבן.

עוד לרגל חג הפסח, מגיעים לישראל במהדורה מוגבלת: בונבוניירת לינדור סטרטצ'לה (Lindor Stracciatella), המכילה 200 גרם של כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו במילוי קרם שוקולד עשיר ,רך ונימוח בפה. הבונבוניירה מגיעה באריזה הקלאסית בצבעי תכלת ולבן. בונבוניירת לינדור שוקולד לבן מכילה כדורי שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן איכותי במארז יוקרתי בצבעוניות של לבן וזהב. כשפרלין לינדור נמס בפה, תגיעו למקומות בהם חלומות השוקולד שלכם מתגשמים!

ההשקה מלווה במתחמי קד"מ ממותגים ומרשימים שיוצבו ברשתות השיווק ויציעו למכירה את  מגוון פרליני לינדור האהובים במחיר מבצע מיוחד של 22.90 ₪.

הבונבוניירות של לינדט, היא עוד יצירה מופלאה של שוקולד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות. ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו.

מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, m&m, תבליני מקורמיק ועוד

מחיר לצרכן: 22.90 ₪

כשרות:  רבנות ראשית, משולש K
להשיג ברשתות השיווק