מבצע ליום העצמאות 2015: מדליק פחמים ב-5.90 בלבד


קישורים ממומנים


חברת אינטרסן יוצאת במבצע לרגל יום העצמאות על מדליק פחמים מוצק EasyLight  להדלקה מהירה ונוחה של מנגלים וקמינים - 5.90 ₪ בלבד, בתוקף החל מה- 15 למרץ ועד ה- 30 לאפריל או עד גמר המלאי.


חברת אינטרסן במבצע על מדליק פחמים מוצק EasyLight (איזילייט), חומר מצית פחמים ועץ להדלקה מהירה ונוחה של מנגלים וקמינים. 5.90 ₪ בלבד עד סוף אפריל.

מארז איזילייט מכיל 40 יחידות של חומר מצית פחמים ועץ. מדליק הפחמים המוצק הינו חסכוני יעיל וקל לשימוש, לא נדרש נייר או כל חומר עזר אחר להדלקת אש.  בין אם מעוניינים לחגוג את יום העצמאות עם משפחה וחברים, לצאת למחנאות או לחמם את הבית באמצעות הקמין, איזילייט הוא הפיתרון שיספק אווירה מדליקה במינימום זמן ומאמץ.

חברת אינטרסן בע''מ קיימת מזה כ-25 שנה החל משנת 1986, הינה אחת החברות הגדולות והמובילות ליבוא ושיווק מוצרי צריכה למשק הבית ומוסדות בשוק הישראלי. את תחילת דרכה החלה אינטרסן בע''מ עם מוצרי תינוקות ובמשך השנים הרחיבה החברה את תחום פעילותה לתחומים נוספים כגון היגיינה ותמרוקים, מזון ומשקאות, ספוגים ומקרצפים, מוצרים חד פעמיים לבית, מוצרים פארה רפואיים, חומרי ניקוי ומוצרים שונים אחרים.


מחיר לצרכן:    5.90  ₪
המבצע בתוקף החל מה- 15 למרץ ועד ה- 30 לאפריל או עד גמר המלאי
ט.ל.ח נתון לשינוי 
המבצע בתוקף ברשתות: שופרסל, רמי לוי, יינות ביתן, כהן מחסני השוק,
ויקטורי, יוחננוף, ספיר ד.ן, טיב טעם, סופר ספיר