הידרולה - מותג חדש של אנטי אייג'ניג


קישורים ממומנים


HYDROLA (הידרולה), מותג קוסמטיקה ישראלי חדשני משיק את סדרת מוצרי ה- אנטי אייג'ינג ProYouth המבוססת על   TriDrosol - קומפלקס צמחי מרפא פעילים, הממריץ את תהליך התחדשות העור ומעכב את תהליך ההזדקנות. 

הידרולה הינו מותג קוסמטיקה ישראלי חדשני שנולד מתוך כבוד ואהבה לטבע, צמחי המרפא והשמנים הארומתרפיים. הידרולה מבוססת על "ההידרוסולים" ,צמחי מרפא המופקים בתהליך זיקוק ייחודי, היחיד ששומר על כל מרכיבי הצמח בשלמותם ההרמונית והפעילה ביותר, בדומה לצמח בטבע.  כל טיפה וטיפה של הידרוסול מכילה את כל מרכיבי הצמח בשלמותו.  מגע ההידרוסול בעור דומה לסחיטת הצמח הטרי, אלו הם 'מים חיים' (living water) הפועלים על העור בדומה לרקמת הצמח השואפת להתחדשות, הזנה והגנה מתמדת.


סדרת האנטי אייג'ינג ProYouth מבוססת על נוסחת ה TriDrosol ,שהיא קומפלקס צמחי מרפא חדשני, מכילה % 100 צמחי מרפא  פעילים  במקום המים במוצרי קוסמטיקה אחרים, הפועלים לעידוד הריפוי וההתחדשות הטבעית ועיכוב תהליך ההזדקנות.   ה –TriDrosol הינו זיקוק של  3 הידרוסולים של צמחי מרפא:
לבנדר: מרגיע ומאזן את העור, מפחית אדמומיות, דלקות וגירויי עור. מעודד התחדשות רקמות העור. מפרה את מתח השרירים ומונע היווצרות קמטוטים וקמטים. עשב לימון: מרענן וממריץ את זרימת דם, ממצק ומחזק את שרירי עור הפנים. גרניום: מאזן הורמונאלית,  שומר על הלחות הטבעית של העור, מרגיע גירויי עור ומרפה שרירים מעניק מראה רענן וקורן

סדרת האנטי אייג'ינג  ProYouth כוללת 5 מוצרים: קרם יום אקטיבי, קרם לילה מחדש , קרם עיניים פעיל, סרום אינטנסיבי וקרם הבהרה אקטיבי:

קרם יום  אקטיבי: קרם יום פעיל במרקם חדשני ומענג הנספג במהירות ומעניק לעור לחות אינטנסיבית עשירה הפועלת להזנה, שיקום, מיצוק והפחתת מראה קמטים וקמטוטים. בזכות TriDrosol - קומפלקס צמחי מרפא פעילים, הממריץ ומעודד את ההתחדשות הטבעית ומעכב את תהליך הזדקנות העור. בשילוב שמני שקדים וחוחובה המגנים מפני התייבשות ואיבוד הלחות. שמן רימונים, נוגד חמצון שהוכח מחקרית כמעכב הזדקנות העור, ושמן בוראג' המרגיע ומאזן גירויי עור ותורם להתחדשותו. למראה עור צעיר, בריא וקורן לאורך כל שעות היום. 


קרם לילה מחדש: טיפול לילה פעיל במרקם חדשני ומענג המעניק לחות עשירה והזנה מרוכזת המשקמת את מאגרי הלחות במהלך הלילה. בזכות TriDrosol  - קומפלקס צמחי מרפא פעילים, הממריץ ומעודד את ההתחדשות הטבעית ומעכב את תהליך הזדקנות העור, בשילוב שמנים חיוניים המקנים לעור למראה עור צעיר ולמרקם רך וקטיפתי.

קרם עיניים פעיל במרקם חדשני וקליל המחדש את העור הרגיש מסביב לעיניים. מעניק מראה מוצק ומואר ומסייע בהפחתת מראה קמטים, קמטוטים וסימני גיל. בזכות TriDrosol - קומפלקס צמחי מרפא פעילים, הממריץ ומעודד את ההתחדשות הטבעית ומעכב את תהליך הזדקנות העור. בשילוב מיצוי קלנדולה ומיצוי גזר המסייעים לשיקום אזור העיניים הרגיש,  מעודדים התחדשות תאי העור, מרגיעים ומפחיתים נפיחויות. למראה מתוח, מוצק רענן וזוהר באופן ניכר.

•    כל רכיבי המוצרים הינם אורגניים ואינם מכילים תוספת צבע, בישום, פראבנים, sls, ושמנים מינרלים
•    כל מוצרי החברה אינם מנוסים על בעלי חיים
•    כל מוצרי החברה מיוצרים תחת סטנדרטים גבוהים ביותר, החל מבחירת המרכיבים הפעילים ועד לקבלת המוצר הסופי. המוצרים עוברים בדיקות נרחבות טרם יציאתם לשוק.
•    האריזות והמכלים ניתנים למחזור
•    כל המוצרים תואמים את התקן גרמני לייצור אורגני BDIH.


מחירים  לצרכן:

קרם יום אקטיבי 50 מ"ל: 185 ₪
קרם לילה מחדש  50 מ"ל: 195 ₪
קרם עיניים פעיל 30 מ"ל: 175 ₪
סרום אקטיבי 30 מ"ל: 195 ₪
קרם הבהרה אקטיבי 50 מ"ל: 245 ₪

ניתן להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובאתר החברה  www.hydrolacosmetics.com