סדרת מוצרי ניקיון חדשה לפסח 2015 של סנו


קישורים ממומנים


סדרת מוצרי ניקיון חדשה לפסח 2015 של סנו

חברת סנו משיקה את "ספארק" סדרת מוצרים לשטיפת כלים וטבליות למדיח בנוסחה מחוזקת למקסימום ניקיון וברק בחג הפסח.


היכונו למכת ברק בשוק ניקוי הכלים. חדש על המדף! חברת סנו, החברה הישראלית המובילה למוצרי טיפוח ואחזקה לבית, משיקה את סדרת סנו  spark (ספארק), סדרת מוצרים לשטיפת כלים וטבליות למדיח, למקסימום ניקיון וברק. השקת סנו ספארק תלווה בקמפיין סוחף וצבעוני שיבליט את המותג סנו ספארק ואת הברק שיגיע בקרוב לכל בית בישראל.

נוזלי הכלים בסדרת סנו ספארק מבוססים על נוסחה המכילה חומרים פעילים עוצמתיים, בריכוז של 24% לפחות, המעניקים לכלים ניקיון וברק, באיכות שאין גבוהה ממנו בישראל. סדרת סנו ספארק, חידוש מבריק של סנו, עם נוסחה חדשה והרכב חומרים עצמתי ויעיל הרבה יותר, בהשוואה למוצר הישן; טיפה אחת של סנו ספארק מספיקה להדחת כמות כפולה של כלים.

נוזל הכלים סנו ספארק מנקה ביעילות מרבית, מסיר שומנים, יוצר קצף עשיר ומותיר את הכלים נקיים ומבריקים. הסדרה כוללת: נוזל כלים סנו ספארק בניחוח קלאסי, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לבנדר עדין, נוזל כלים סנו ספארק היפואלרגני, לבעלי עור רגיש, בניחוח פריחת השקד, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן מגיע גם בבקבוק של 1 ליטר עם משאבה, לנוחות שימוש מקסימלית. כל נוזלי הכלים בסדרה בריכוז של 24% לפחות ונבדקו דרמטולוגית.

סדרת סנו ספארק כוללת טבליות למדיח all in 1 לניקוי עוצמתי והברקה מושלמת, באריזה של 30 טבליות ובאריזה חסכונית של 70 טבליות. בהמשך תשיק סנו תחת המותג ספארק מוצרים משלימים למדיח, ביניהם: מלח, נוזל הברקה ועוד. 

להשיג ברשתות השיווק