כסאות משרדיים חדשים מבית וקסמן


קישורים ממומנים


חברת וקסמן, המתמחה בתחום הריהוט המשרדי, משיקה את קולקציית סתיו חורף 2010 - "להיות כסא". הקולקציה החדשה מציעה כסאות מנהלים, כורסאות הסבה, כסאות בר, כיסאות משרדים ועוד.

קולקציית "להיות כסא" מבטאת את תהליך העיצוב כתהליך חפירה במחוזות הדמיון וזריעה של רעיונות המצמיחים פנטזיות. תוצר הזריעה הוא קולקציית כסאות ייחודית ומרשימה, המבטאת את הסגנון המקורי והחדשני של חברת וקסמן.

לדברי מיכל וקסמן - שפירא, מנכ"לית חברת וקסמן, הקולקציה החדשה, "להיות כסא", מבטאת את רוח העיצוב והיצירה בוקסמן המושפעת מאופטימיות והרצון ליהנות ולהתפעל מהדברים הקטנים. לדבריה, קולקציית 2010 משקפת את העוצמה שבעיצוב ואת הכוח שלו לשנות ולהפוך כל דבר לחדש, מרגש, נכון יותר ואחר. "הקולקציה מציעה כסאות מעוצבים שבאמצעותם החדר לא יראה שוב אותו הדבר, כמו כן כסאות "עבודה" בעיצוב עכשווי ומעודכן, כשהכל מעוצב עם חיוך, קריצה והרבה הומור".

על הקולקצייה

צבעוניות: הצבעוניות הייחודית של הקולקציה מביאה צבעים נועזים ולא סטנדרטים לתוך החלל המשרדי. בין הצבעים הבולטים: ורוד פוקסייה, ירוק ליים, כחול רויאל , ירוק חרדלי , וגוני השמנת.

חומרים

הפריטים מתאפיינים בשילובים של מתכות, עור ועץ לצד שימוש בבדים טבעיים ובדים סינטטיים בטכנולוגיות חדשניות.
מחירי הקולקציה לדוגמא:

כיסאות מנהלים: החל מ- 1500 ₪
כיסאות בר: החל מ- 600 ₪
כיסאות לחדרי המתנה: החל מ- 1000 ₪
כיסאות משרד: החל מ- 600 ₪

חברת וקסמן נוסדה בשנת 1977 והיא בבעלות משפחת וקסמן. וקסמן מתמחה בענף הריהוט המשרדי ומהמובילות בארץ בתחום. חברת וקסמן מייצרת את מוצריה במפעל החברה שבאזור התעשייה סגולה בפ"ת. וקסמן מייבאת לישראל באופן בלעדי את המותגים: VIGANO , INFINITY , LEVESTA ,MOVING

מאת: ארד תקשורת