בושם חדש לדולצ'ה וגבאנה


קישורים ממומנים


חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש של דולצ'ה וגבאנה Rose The One בכיכובה של הכוכבת סקרלט ג'הוהנסון.


תקציב "לילית קוסמטיקה" מנוהל ע"י משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" והוא ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) בתאריכים ב – 25/10 עד 8/11. פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש אוקטובר נובמבר.

קמפיין הפרסום

עידן חדש בסיפור הזה של Rose The One נלכד שוב בעזרתו של צלם האופנה המחונן Jean Baptiste Mondino. המוזה שלו, ההתגלמות הבלתי נשכחת של Rose The One הינה סקרלט ג'והנסן. כאייקון גלובאלי, סקרלט מהפנטת את הצופים עם תערובת היופי הייחודית שלה, קסם אישי ואינטליגנציה מוחשית. כזיקית בפני המצלמה, זהותה מחוץ לעדשה של השחקנית מאופיינת על ידי תחושת זהות עצמית נחושה והחלטית. ניצבת למולנו אישה העומדת על דעתה ושמחה על כך. עבור Rose The One היא מגלמת צד תמים וילדותי יותר של הדיווה.

בהגיבה על הקמפיין, סקרלט משתפת בהשקפותיה: "מר Dolce , מר Gabbana ו- Jean Baptiste Mondino יצרו חזון כה מעורר השראה של נשיות באמצעות ה Rose The One. הם לכדו בו את כל חינה של האישה, הרגעים השקטים שלה. זה, עבורי, מה שהופך את הקמפיין הזה לכה מיוחד, וזו הרגשה נפלאה להיות חלק משיתוף פעולה זה".

הפסקול המקורי לפרסומת הולחן על ידי המלחין האיטלקי המהולל Ennio Morricone: מחווה עיקשת מתמיד לרושם המתמשך הנוצר על ידי האישה של Rose The One.

מאת: הראל מורדי. צילום: Jean Baptiste Mondino