נועם בוהדנה בקמפיין לרשת חנויות הנעליים To Go


קישורים ממומנים


רשת נעלי הילדים "TOGO KIDS" בחרה בדוגמנית הצעירה נועם בוהדנה, אחייניתה של מירי בוהדנה, להוביל את קמפיין הרשת בעונת סתיו חורף 2009/2010, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "פרדריק בלסן" ויכלול קמפיין עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת החורף.


נועם בוהדנה, תלמידת כתה ב' בת ה-7, היא אחייניתה של מירי בוהדנה, אשר משמשת כפרזנטורית של מותג הנשים של הרשת. הדוגמנית הצעירה כבר דגמנה בעבר לרשת אופנת ילדים משך 3 עונות רצופות. בוהדנה תשתכר על הקמפיין כ-10,000$.

מאיר נג'בי, מנכ"ל רשתTO-GO : "לאור בחירתה של מירי בוהדנה כפרזנטורית החדשה של רשת נעלי TOGO החלטנו להשאיר את הכל במשפחה ולבחור את נועם בוהדנה, האחיינית המתוקה של מירי. נועם היא ילדה יפיפייה, בוגרת וזוהי לא עבודתה הראשון כדוגמנית. אנו בטוחים בבחירתנו וסבורים שכמו מירי, גם נועם תרגיש ברשת כמו בבית וביחד נקצור הצלחה ושיתוף פעולה פורה."

על יצירה וניהול קמפיין TOGO KIDS אחראי פרדריק בלסן, המנהל גם את קמפיין מותג הנשים של הרשת.

רשת נעלי "TOGO KIDS" הינה רשת בהתרחבות ומונה כיום 13 סניפים. החברה נוסדה בתחילת שנת 2008 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק ילדים. הרשת פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות – תועלת) כלפי הלקוחה ומציעה מגוון של נעליים בלמעלה מ-150 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

מאת: יפה אפרתי תקשורת