בר רפאלי נבחרה לפרזנטורית ברשת VIM


קישורים ממומנים


בר רפאלי, דוגמנית העל הבינלאומית, נבחרה להיות הפרזנטורית שתוביל את הקמפיין של מתחם הפנאי והבריאות הגדול והמפואר ביותר בארץ, VIM- Well-Being. רפאלי, סמל היופי והבריאות בעולם, שכבר הופיעה על שערי המגזינים הנחשבים ביותר בעולם, תוביל את קמפיין ההשקה של הסניף הראשון ,שיושק במתחם G בראשל"צ בתחילת 2010.


במסגרת הקמפיין תופיע בר על גבי שלטי חוצות , מודעות בעיתונות, מגזינים ואינטרנט. בר רפאלי, שעלות שכרה על הקמפיין הזה עומד על כ-400,000 אלף דולר אף תמחיש את החיים הטובים והבריאים תוך כדי אימון ב-vim מתחם הפנאי ובריאות הגדול והמפואר בישראל.

אורטל פורבט, מנהלת השיווק של רשת VIM : " הבחירה בבר רפאלי, הינה הבחירה הטבעית והמתבקשת לקטגוריית ה- WELL- BEING בישראל. בר משקפת בצורה מושלמת את ערכי המותג VIM המתבססים על בריאות, חדשנות, ,בינלאומיות ,ייחודיות, לייף סטייל, כושר, לצד פינוק ובילוי .בטוחני כי בר תחזק את המיצוב ואת חדירת קטגוריית ה- WELL- BEING לתחום הכושר הפנאי והספורט".

בר רפאלי, פרזנטורית רשת Vim:" אני שמחה להיות שותפה להשקת הקונספט החדשני בישראל של vim. ניכרת ההשקעה והמחשבה בערכים שהמותג הזה מביא איתו.החל מהחדשנות של הפעילויות במתחם ועד להשקעה המדהימה במתחם עצמו ללא ספק זהו אחד המתחמים החדשניים והמפוארים שביקרתי בהם בעולם".

רשת VIM הינה מתחם פנאי ובריאות החדשני, הגדול והמפואר בישראל. VIM תשיק את הסניף הראשון בתחילת שנת 2010 במתחם G Two בראשל"צ ותשתרע על שטח של 4000 מ"ר וסניף נוסף יושק במהלך 2011 במתחם G בכפר סבא. ברשת יופעלו חוגים, פעילויות וטיפולים חדשניים מסוגם: טכנולוגיה פורצת דרך בתחום הספינינג, חדרי סטודיו חדישים כדוגמת קינזיס ושיטה יפנית עתיקת יומין בתחום טיפוח היציבה, טיפולי הידרותרפיה בבריכה, ג'יראטוניק, ספא ייחודי ובית קפה בקונספט vim שינוהל ע"י שף.

מאת: יפה אפרתי תקשורת