שידרוג ל-NGN של בזק ללא תוספת במחיר


קישורים ממומנים


בזק מעודדת לקוחות להצטרף לקצבי ה–NGN: מציעה ללקוחות לשדרג לקצבי ה – NGN ללא תוספת במחיר.

בזק יוצאת בהטבה המציעה ללקוחות החברה לשדרג את מהירות הגלישה לקצבי ה – NGN ללא כל תוספת במחיר, זאת למשך שלושת החודשים הראשונים. לאחר שלושת החודשים הראשונים ישתנה המחיר בהתאם למהירות הגלישה שבחר הלקוח. למשל, אם לקוח המחובר היום למהירות 1.5 מגה ירצה לשדרג למהירות של 10 מגה, התשלום עבור שלושת החודשים הראשונים יהיה זהה לתשלום ששילם הלקוח במהירות 1.5. לאחר שלושת החודשים הראשונים יתעדכן התשלום למחיר המחירון שגובה בזק עבור 10 מגה. במסגרת המבצע יוכלו הלקוחות לבחור כל אחד מקצבי ה – NGN החדשים שהשיקה בזק לאחרונה (10,15,20,30).

בנוסף, לקוחות חדשים שיצטרפו לבזק במסגרת המבצע ייהנו מהנחה של 50% ממחיר מהירות הגלישה אותה בחרו, זאת למשך שלושת החודשים הראשונים (מדובר על קצבי NGN בלבד). המבצע בתוקף מהיום ועד לסוף השנה וכרוך בהתחייבות לשנה. כל לקוחות בזק שישדרגו לקצבי ה – NGN ייהנו גם מרשת אלחוטית חדשה בתקן N בחינם (במודל של חיוב זיכוי). הרשת האלחוטית החדשה מותאמת לעבודה בקצבי NGN. מבצע זה מצטרף לתמחור המהפכני של בזק, לפיו לקוחות NGN מקבלים מהירות גלישה כפולה באותו המחיר, וכך 10 מגה עולים כמו 5 מגה ו-15 מגה כמו 8 מגה.

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, "בתקופה קצרה בזק חיברה כ – 15 אלף לקוחות לקצבי ה-NGN. בזק הופכת את הקצבים המהירים לסטנדרט בישראל, במסלולים שוברי שוק, זאת במטרה לאפשר לכולם לגלוש במהירויות גבוהות".

מאת: לשכת דובר בזק