BLU מותג המשקאות מעניק חסויות למופעי מוסיקה בסתיו


קישורים ממומנים


BLU מותג משקאות אנרגיה מעניק חסויות למופעי המוזיקה הגדולים ביותר בסתיו 2009 בין היתר BLU יעניקו חסות למופע הקיץ של שלמה ארצי באילת ולתחרות GBOB CHALLENGE 2009 סך החסויות לשני האירועים למעלה מחצי מיליון ₪

בין המופעים להם יוענקו החסויות יהיה המופע הגדול של שלמה ארצי, אשר יתקיים ב-29 באוקטובר תחת כיפת השמיים בחוף הדקל באילת. המופע של שלמה ארצי הינו חלק מפסטיבל BLU 4 DANCE, אשר מתקיים בפעם השנייה באילת וזאת לאחר הצלחתו הגדולה של פסטיבל ה-BLU 4 DANCE הראשון, אשר התקיים באפריל 2009.

החסות השנייה ש-BLU משקאות אנרגיה מעניקים היא לGBOB CHALLENG, תחרות הלהקות הבין-לאומית Global Battle of the Bands אשר מגיעה לישראל לראשונה. להקות אשר שרות חומר מקורי שלהן לוקחות חלק בתחרויות מקומיות בתל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה, כפר סבא וקיבוץ דן והגמר הגדול יתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-11.11.09. במסגרת הגמר תוכתר הלהקה הגדולה הבאה של ישראל והיא תזכה ב-100,000 דולר ויחסי ציבור עולמיים.

ענאן שמשום, יבואן BLU אמר כי: ""מותג המשקאות BLU נמצא בישראל כמעט שנה. בשנה זו הצלחנו לכבוש את קהל הצרכנים בכלל ולב הקהל הצעיר בפרט. המותג מדבר לקהל צעיר המתאפיין במוזיקה, הופעות, בילויים, מסיבות ועוד, ואנו גאים להיות אלו שממשיכים, מקפידים ומביאים את המיטב שבמיטב לקהל היעד. כפי שעשינו עד עתה, גם בעתיד, אנו נמשיך להשקיע במסיבות ובאירועים המובילים בארץ בקרב קהל הבליינים והצעירים בישראל. החיבור דרך המוזיקה למותג הינו נכון לקהל זה וזו אחת הדרכים לבניית מותג משקה אנרגיה."

BLU הושק בישראל בינואר 2009, על פי נתוני סטורנקסט נתח השוק כמותי של BLU ליוני 2009 עומד על 32.4%, בעוד רדבול עומד על 6.3% ו-XL על 46.7%. בתחילה הושק BLU משקה אנרגיה קלאסי, לאחר מספר חודשים הושק BLU CRANBERRY ולאחרונה הושק BLU ZERO , המכיל פחות מקלוריה אחת לפחית משקה. שלושת הטעמים זכו להצלחה רבה בקרב קהל הצעירים להם מיועד המשקה.

עקב כניסת BLU לשוק הוגברו מאמצי השיווק גם של המתחרים שבא לידי ביטוי בגידול בשוק כולו. עוד ניתן לראות שיש מעבר ועליה בשוק המבורקד והצריכה של משקאות האנרגיה אינה רק בברים ומועדונים מה שהגדיל את השוק כולו.

מאת: יפה אפרתי