הבושם חדש של נינה ריצ'י


קישורים ממומנים


חברת נינה ריצ'י משיקה בושם חדש המיועד לנשים הנקרא Ricci Ricci יחד עם קמפיין גדול בכיכובה של הדוגמנית ג'סיקה סטאם. מה הוא מרכיב? וכמה הוא עולה? בכתבה הבאה.


בית האופנה של נינה ריצ'י זוכה לפרסים רבים הודות לעיצוביו חסרי המעצורים, האלגנטיים והיוקרתיים. בנוסף, ידוע בית נינה ריצ'י בבקבוקי הבשמים המעוצבים להפליא ובניחוחות האלגנטים של בשמיו.

הבושם החדש לנשים מבית נינה ריצ'י - Ricci Ricci מהווה שינוי מרענן, פרחוני, חושני ומיועד לנשים מודרניות בעלות אישיות אורבנית. Ricci Ricci מכוון לנשים בעלות בטחון עצמי וגישה חיובית לחיים. נשים אשר סגנון חייהן משלב דינמיות, חיות וכיף. במרכז מרכיביו עומד פרח לילה, פרח חושני אשר עלי הכותרת שלו נפתחים רק בשעות בין-הערביים ועד שעולה החמה.

האישיות האורבנית והמודרנית זוהי הנשיות החדשה - זוהרת ומפתה – אלה נצחית , המגולמת בעזרת הבושם, משקפת את המורשת הידועה של נינה ריצ'י. מצד אחד נשית ורומנטית ומאידך, אמיצה ובעלת תעוזה. הסרט שמעטר את הבושם הוא אחד מסמלי בית האופנה של נינה ריצ'י.

מרכיבים

תו עליון - ברגמונט (פרי הדר) וצמח הריבס.
לב הבושם - פרח הלילה (belle de nuit), פרח הטוברוז האינדיאני, ושושנת סנטיפיליה מהעיר גרה (צרפת).
תו הבסיס - פטצ'ולי ועץ סנדלווד.

עיצוב

את הבקבוק של Ricci Ricci מעטר סרט מפוסל בורוד פוקסיה הקשור לצוואר הבקבוק. הסרט מסמל את כוחותיה הקסומים של הגיבורה החדשה. בעזרת הסרט שלה היא יכולה לפזר את הניחוח המשרה תחושה אופטימית של נשיות, יופי ואופטימיות.

הפרסומת

הדוגמנית ג'סיקה סטאם תככב בקמפיין לבושם החדש. במודעה נראית סטאם כשהיא עוטה על עצמה תחפושת חתולית במיוחד הכוללת את כל הסמלים: כפפות, אוזניים ובגד שחור המשולב ברשת והיא מיללת ביללה חתולית לבושם.

הדוגמנית ג'סיקה סטאם, הסופרמודל אשר מדורגת בין 15 הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם, רצתה בכלל להיות רופאת שיניים כשהייתה קטנה, אך החיים זימנו לה קריירה אחרת. היפיפייה אשר נולדה בקנדה למשפחה דתית ושמרנית מאד, החלה את דרכה בעולם האופנה בסטודיו של גדול הצלמים סטיבן מייזל אשר הכריז עליה כ"מוזה" שלו, והכריח פשוטו כמשמעו, את כל לקוחותיו, לשכור את שירותיה כדוגמנית לקמפיינים אותם צילמו.

ג'סיקה עבדה עבור המעצבים הגדולים ביותר פתחה תצוגות של גדולי המעצבים. מארק ג'ייקובס עיצב תיק על שמה וקרא לו The Marc Jacobs Stam. האתר MODELS.COM דירג אותה רביעית ברשימת חמישים הדוגמניות המובילות בעולם כולו. ובמגזין "פורב'ס" היא מדורגת ברשימת 15 הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם.

כמה עולה הבושם החדש?

א.ד.פ 50 מ"ל - 399 ₪.
א.ד.פ 80 מל – 525 ₪.
B.LOTION 200 ML – 140 ₪.

ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, אפריל ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

מאת: הראל מורדי. צילום: סטיבן מייזל.

מאמרים קשורים:
מבצע בחנויות נרות בשנקין
בושם חדש לדולצ'ה וגבאנה