מערכת לניהול משאבי ארגון


קישורים ממומנים


One1 הטמיעה מערכת One1ERP לניהול משאבי הארגון בחברת אפאי, העוסקת במיון ואריזת פירות. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון ₪.

במסגרת הפרויקט, נוספו למערכתOne1ERP אלמנטים מיוחדים של מיון ואריזת פרי בבית אריזה, שיטת תשלום ייחודית בגין הפרי, ובניית מערכת רצפת ייצור לאיסוף תוצאות המיון והאריזה, ישירות למערכת המרכזית.

בנוסף לפונקציות הסטנדרטיות שלה, המערכת כוללת את כל המידע הדרוש לחברת אפאי - מעקב על מצב הגידולים בחלקות, תכנון הקטיף, תכנון המיון, איסוף תוצאות המיון והאריזה, ניהול המלאי וניהול התשלומים למגדלים.

לדברי אודי ויזנר, מנכ"ל One1ERP: "ייחודו של הפרויקט בחברת אפאי הוא במתן פתרון כולל, התפור למידותיו של הלקוח. בנוסף לכך, ניתן לראות דוגמא מושלמת ליכולת לשלב רצפת ייצור עם מערכת ERP".

אודות One1

One1 נמנית על חמש חברות שירותי ה- IT המובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של למעלה מחצי מיליארד ₪. One1מעסיקה כ- 1,300 עובדים ומספקת ללמעלה מ- 1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם, שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפישת החברה כ- One Stop Shop.

One1 הינה החברה המובילה בישראל בתחומי ERP, CRM, BI ו- SOA. בנוסף לכך, החברה מתמחה בפתרונות ניהול מחזור חיי מוצר- CAD & PLM Solutions, אחזור מידע, אבטחת מידע והמשכיות עסקית, ומספקת ללקוחותיה מענה במודל Offshore ובאמצעות יועצים. כמו כן, משווקת One1 מוצרי תוכנה וחומרה בינלאומיים וכך מציעה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה.

מאת: דורן תקשורת

מאמרים קשורים:
בזק בינלאומי רכשה את שירותי הגישה לאינטרנט מחברת אינטל
אבטחת מחשבים בארגונים
מערכת חדשה לקיום שיחות וידאו רב משתתפים בזמן אמת
חברת האבטחה סימנטק תתמוך בווינדוס 7