המכשיר החדש של תמי 4


קישורים ממומנים


תמי 4 מקבוצת שטראוס, מציגה בימים האלו את המכשיר החדש- תמי בר פרמיום. תמי בר פרמיום, הוא הדגם היוקרתי במשפחת הברים של תמי 4, ומהווה פריצת דרך עיצובית וטכנולוגית עולמית בתחום שתיית המים בבית.

תמי בר פרמיום פותח במשך כשנה וחצי בישראל ע"י צוות הפיתוח של החברה בשילוב של חברות עיצוב והנדסה בינלאומיות. בתהליך הפיתוח הושקעו כ- 6 מליון ₪ .

רמי רונן, מנכ"ל שטראוס מים, מסר היום כי השקת תמי בר פרמיום מהווה ביטוי נוסף למחויבות של תמי 4 לפתח מגוון פתרונות שתיית מים לבית כחלק ממימוש החזון של שטראוס בתחום המים.

לדברי דני טרגן, מנכ"ל תמי 4 , "תמי בר פרמיום הינו מוצר שממנף את ההצלחה של תמי 4 ומביא לידי בטוי את המובילות החדשנות והיכולות הגבוהות של החברה בתחום טכנולוגיות המים".
תמי 4 בנתה את קטגורית המערכות לשתיית מים חמים וקרים בבית ומובילה אותה כבר למעלה מ 5 שנים.

תמי בר פרימיום הינו בר מים חמים וקרים בו פותחו ושופרו אלמנטים בחוויית המשתמש, בנוחות ההפעלה ובעיצוב פורץ דרך. ייחודיותו של תמי בר פרמיום בממשק משתמש נוח וברור לכלל המשפחה מילדים עד מבוגרים,יכולת מושלמת למילוי בקבוקים וקנקנים בגדלים שונים, הספק מים גבוה מאוד והכפלת מהירות הזרימה , אפשרות להגדרת טמפרטורות וכמויות מים עפ"י התאמה אישית.

בנוסף, מציע המכשיר נוחות טיפול ותחזוקה שוטפת, לשמירה על רמת ניקיון גבוהה ע"י הלקוח ומזיגת ליטר מים באופן רציף.

תמי בר פרמיום משולב במערכת הסינון והטיהור המתקדמת בעולם של תמי 4 המשלבת סנן ייחודי וטיהור באמצעות UV ומספקת מים טעימים וצלולים באיכות הגבוהה ביותר.

פיתוח תמי בר פרמיום משתלב במגמה העולמית של השקעה רבה ותשומת לב גבוהה במוצרים הקשורים לבית ולמטבח. בשנים האחרונות המטבח הביתי הופך להיות חלק אינטגרלי מעיצוב הבית.

כמה עולה תמי 4 החדש?

תמי בר פרמיום יגיע במגוון צבעים ייחודיים ובלעדיים שפותחו ע"י חברת תמי 4 ו NDD מארה"ב. המכשיר יושק במחיר של כ 4500 ₪ לצרכן.

חברת תמי 4 מקבוצת שטראוס הינה החברה המובילה בתחום הברים לשתית מים בבית ובשנת 2009 הגדילה החברה ב כ- 40% את היקף המכירות של ברים חמים וקרים לבית. לתמי 4 יש למעלה מ 300,000 לקוחות בישראל.

מאת: טריו