קישורים ממומנים
פוינטס מיפוי עסקי משיקה את MyPoint Maps, מערכת LI (Location Intelligence) מבוססת GIS, הפועלת במודל SaaS ומיועדת למנהלים ולאנליסטים בארגון, המבקשים להתייחס להיבט הגיאוגרפי בתהליכי קבלת החלטות. המערכת משמשת כמודול משלים למערכות BI ולכלי Data Mining ומתממשקת למאגרי הנתונים של הארגון.
במסגרת פיילוט שבצעה פוינטס מול אחדים מלקוחותיה, החלה חברת דאטה מדיה לפני מספר חודשים, לעבוד על גירסת הבטא של מערכת MyPoint. בשנים האחרונות השתמשה דאטה מדיה בכלי GIS סטנדרטיים כחלק מתהליך פילוח שבצעה במאגרי המידע, על בסיס משתנים דמוגרפים וגיאוגרפיים ועתה עברה לשימוש מלא במערכת החדשה במודל SaaS.
סלע יפה, מנכ"ל דאטה מדיה מסביר כי המערכת של פוינטס מאפשרת לפלח את מאגרי המידע, לטובת קמפיינים בשיווק ישיר, על בסיס משתנים דמוגרפים כדוגמת עשירונים, שיוך מגזרי, קבוצות גיל ועוד. "באמצעות המערכת אנו מסוגלים להציג ללקוח שלנו את תוצאות התגובות לקמפיינים על גבי המפה ולנתח ביצועים, חוזקות וחולשות באזורים ותאי שטח עד לרמת השכונה והרחוב. הלקוחות שלנו תמיד מופתעים מזה".
"השימוש במערכת במודל SaaS כמובן חוסך מאיתנו הוצאות מרובות בניהול ותחזוקת מערכת GIS פנימית, ובמקביל אנו נהנים מערך מוסף משמעותי של יכולות הניתוח והייעוץ המרחבי של מומחי חברת פוינטס, יעוץ המהווה חלק בלתי נפרד מן השירות המוצע על פי מודל SaaS".
לדברי זמיר שמר, מנכ"ל פוינטס: "MyPoint Maps תומכת בקבלת החלטות מבוססות מיקום, כגון: ניתוחי שיווק מרחביים, ניהול טריטוריות מכירה, בקרת מערכי הפצה, מיקום סניפים, בקרת פעילות שטח, ניתוחי מגמות מרחביים ועוד. יתרונה הבולט כמובן שהיא פועלת במודל SaaS ומאפשרת למשתמשים לגשת אליה מכל מקום באמצעות האינטרנט, ללא התקנה של תוכנה ייעודית או תוספים".
המערכת פותחה באמצעות תוכנת MapGuide של חברת Autodesk וכוללת מגוון רחב של מאגרי מידע גיאוגרפיים החל משכבות של מפות ישובים, רחובות ואתרים ועד לנתונים דמוגרפים, סוציו- אקונומיים ושכבות אחרות המוקמות לצורכי הארגון. כל תהליכי ההקמה והתחזוקה של האתר מתבצעות על ידי מומחי ה- GIS של פוינטס והם שקופים למשתמש: מיפוי קבצי נתונים, בניית שכבות מידע חדשות והכנת תבניות מפות למשתמשי הקצה. המערכת מתעדכנת באופן רציף באמצעות ממשק למערכות המידע הארגוניות, ומאפשרת למנהל לקבל תמונת מצב עדכנית ושוטפת של השטח.
דאטה מדיה עוסקת בטיוב והשבחת מאגרי נתונים, אספקת רשימות תפוצה מפולחות לדיוור ישיר, טלמרקטינג ומחקר, ניהול מאגרי מידע ומועדוני לקוחות, ניתוח שיווקי וכריית מידע.
אודות פוינטס מיפוי עסקי
פוינטס מיפוי עסקי מתמחה ביעוץ בתחום ה-Location Intelligence (LI) - חיבור המימד המרחבי לתהליכים עסקיים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותים ופתרונות הנשענים על מערכות מידע מבוססות גיאוגרפיה (GIS), מאגרי מידע דמוגרפיים ומתודולוגיות אנליטיות מתקדמות במגוון נושאים: אופטימיזיית רשת סניפים, ניתוחי שיווק גיאוגרפיים, דמוגרפיה מרחבית, מיפוי פוטנציאל שיווקי, תכנון טריטוריות מכירה, תכנון קווי חלוקה, מיפוי מועדוני לקוחות, תכנון קד"מ גיאוגרפי, מיפוי מתחרים, ניהול סיכונים ואשראי ועוד.
החברה נוסדה ב- 1995 והיא פעילה בקרב לקוחות המגיעים ממגוון מגזרים: פיננסים, קמעונאות, מזון ומשקאות, פארם, תקשורת, רכב ועוד.
מאת: אולמדיה יח"צ
במסגרת פיילוט שבצעה פוינטס מול אחדים מלקוחותיה, החלה חברת דאטה מדיה לפני מספר חודשים, לעבוד על גירסת הבטא של מערכת MyPoint. בשנים האחרונות השתמשה דאטה מדיה בכלי GIS סטנדרטיים כחלק מתהליך פילוח שבצעה במאגרי המידע, על בסיס משתנים דמוגרפים וגיאוגרפיים ועתה עברה לשימוש מלא במערכת החדשה במודל SaaS.
סלע יפה, מנכ"ל דאטה מדיה מסביר כי המערכת של פוינטס מאפשרת לפלח את מאגרי המידע, לטובת קמפיינים בשיווק ישיר, על בסיס משתנים דמוגרפים כדוגמת עשירונים, שיוך מגזרי, קבוצות גיל ועוד. "באמצעות המערכת אנו מסוגלים להציג ללקוח שלנו את תוצאות התגובות לקמפיינים על גבי המפה ולנתח ביצועים, חוזקות וחולשות באזורים ותאי שטח עד לרמת השכונה והרחוב. הלקוחות שלנו תמיד מופתעים מזה".
"השימוש במערכת במודל SaaS כמובן חוסך מאיתנו הוצאות מרובות בניהול ותחזוקת מערכת GIS פנימית, ובמקביל אנו נהנים מערך מוסף משמעותי של יכולות הניתוח והייעוץ המרחבי של מומחי חברת פוינטס, יעוץ המהווה חלק בלתי נפרד מן השירות המוצע על פי מודל SaaS".
לדברי זמיר שמר, מנכ"ל פוינטס: "MyPoint Maps תומכת בקבלת החלטות מבוססות מיקום, כגון: ניתוחי שיווק מרחביים, ניהול טריטוריות מכירה, בקרת מערכי הפצה, מיקום סניפים, בקרת פעילות שטח, ניתוחי מגמות מרחביים ועוד. יתרונה הבולט כמובן שהיא פועלת במודל SaaS ומאפשרת למשתמשים לגשת אליה מכל מקום באמצעות האינטרנט, ללא התקנה של תוכנה ייעודית או תוספים".
המערכת פותחה באמצעות תוכנת MapGuide של חברת Autodesk וכוללת מגוון רחב של מאגרי מידע גיאוגרפיים החל משכבות של מפות ישובים, רחובות ואתרים ועד לנתונים דמוגרפים, סוציו- אקונומיים ושכבות אחרות המוקמות לצורכי הארגון. כל תהליכי ההקמה והתחזוקה של האתר מתבצעות על ידי מומחי ה- GIS של פוינטס והם שקופים למשתמש: מיפוי קבצי נתונים, בניית שכבות מידע חדשות והכנת תבניות מפות למשתמשי הקצה. המערכת מתעדכנת באופן רציף באמצעות ממשק למערכות המידע הארגוניות, ומאפשרת למנהל לקבל תמונת מצב עדכנית ושוטפת של השטח.
דאטה מדיה עוסקת בטיוב והשבחת מאגרי נתונים, אספקת רשימות תפוצה מפולחות לדיוור ישיר, טלמרקטינג ומחקר, ניהול מאגרי מידע ומועדוני לקוחות, ניתוח שיווקי וכריית מידע.
אודות פוינטס מיפוי עסקי
פוינטס מיפוי עסקי מתמחה ביעוץ בתחום ה-Location Intelligence (LI) - חיבור המימד המרחבי לתהליכים עסקיים. החברה מציעה ללקוחותיה שירותים ופתרונות הנשענים על מערכות מידע מבוססות גיאוגרפיה (GIS), מאגרי מידע דמוגרפיים ומתודולוגיות אנליטיות מתקדמות במגוון נושאים: אופטימיזיית רשת סניפים, ניתוחי שיווק גיאוגרפיים, דמוגרפיה מרחבית, מיפוי פוטנציאל שיווקי, תכנון טריטוריות מכירה, תכנון קווי חלוקה, מיפוי מועדוני לקוחות, תכנון קד"מ גיאוגרפי, מיפוי מתחרים, ניהול סיכונים ואשראי ועוד.
החברה נוסדה ב- 1995 והיא פעילה בקרב לקוחות המגיעים ממגוון מגזרים: פיננסים, קמעונאות, מזון ומשקאות, פארם, תקשורת, רכב ועוד.
מאת: אולמדיה יח"צ
0 תגובות:
כתבו תגובה לכתבה