נדל"ן מסחרי בקריית גת


קישורים ממומנים


חברת "סוגת" רכשה 18 דונם נוספים להרחבת האתר בקריית גת עלות הרכישה נאמדת בכ- 10 מיליון ₪.

חברת סוגת השלימה רכישת 18 דונם נוספים בעלות של כ- 10 מיליוןן ₪ להרחבת שטח האתר בקרית גת היושב כיום על כ- 80 דונם. בזכות ההרחבה, שטח האתר מגיע ל-100 דונם סך הכל. עם סיום בניית הבית זיקוק לסוכר ביוני האחרון באתר הקיים, לחברה יש כוונה להמשיך ולהתרחב גם לתחומי מזון נוספים ולכן הושלמה הרחבה נוספת של האתר.

ביוני האחרון השיקה סוגת באתר החברה בקרית גת, בית זיקוק לסוכר אשר נבנה במיוחד לצרכי ייצור סוכר, שעלותו נמדדה ב-250 מיליון ₪ וכושר הייצור של בית הזיקוק עומד על כ- 400,000 טון סוכר בשנה. השטח הנוסף שנרכש יאפשר לחברה להמשיך ולפעול למען הרחבתה.

דיוויד פרנקלין יו"ר ובעלים – סוגת: "לאחרונה נכנסנו למספר תחומי עיסוק חדשים בענף המזון והתוכניות העתידיות שלנו הן להמשיך להתרחב ולכן ישנה דרישה לשטחים נוספים לצורך הקמת מפעלים חדשים. 18 הדונם הנוספים אשר מביאים את שטח האתר ל- 100 דונם בהחלט יניבו פירות בעתיד".

אודות סוגת

סוגת החברה מובילה בתחומה בארץ וכחלק מקונצרן בינלאומי, יש בכוחה של החברה לרכוש ולייבא מוצרים באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים.

"סוגת" מיצבה את עצמה כבר בתחילת שנות החמישים כחברה מובילה בארץ בתחום הסוכר. בעזרת השקעות גדולות בציוד מתוחכם ובמערך השיווק שומרת סוגת על יתרונה גם כיום.

אתר "סוגת" נמצא על שטח של כ-100 דונם באזור התעשייה של קריית גת. תחומי הייצור העיקריים שלה הם סוכר קיטניות ואורז.

מאת: יפה אפרתי תקשורת