איך אפשר לאשר עסקאות באמצעות הסלולר?


קישורים ממומנים


ובכן, בעזרת השירות החדש של מסטרקארד, אפשר ואפשר. מסטרקארד העולמית (ניו יורק: MA) השיקה תוכנית לאימות עסקאות מקוונות וטלפוניות, הכוללת פתרונות להגנה נגד התקפות PHISHING - בעיה גוברת בשוק המסחר והבנקאות מרחוק.

היוזמה החדשה רותמת את הטלפון הנייד לטובת אימות עסקאות בהן הלקוח אינו עומד פנים-אל-פנים מול הבנק או הסוחר, כולל עסקאות תשלום מקוון וסחר אלקטרוני או טלפוני. אימות העסקה נעשה על ידי קורא כרטיסים, המונפק לרוב על ידי הבנק, אשר מפיק סיסמת אימות דינמית וחד פעמית.

יוזמה זו מהווה חלק מתוכנית מסטרקארד לאימות באמצעות שבבים, וכוללת פתרונות מאת שלוש יצרניות מובילות בעולם (Arcot, Logos ו-Openway).

הפתרון מוצעת בשתי גרסאות

• גרסת הSMS- פועלת על גבי כל טלפון נייד. בפתרון מסוג זה נשלחת סיסמה אל מכשירו הסלולרי של בעל הכרטיס בצורת הודעת טקסט. בעל הכרטיס יכול להשתמש בסיסמא על מנת לאמת רכישה מקוונת או פעילות בנקאית שביצע באמצעות מכשיר נייד.
• הגרסה השנייה פועלת על גבי טלפונים חכמים או טלפונים תואמי ג'אווה. היא כוללת יישום שפועל על הטלפון הנייד ומודיע לבעל הכרטיס להזין מספר זיהוי אישי (PIN), כאשר בשלב זה יציג הטלפון את סיסמת האימות.

שתי הגרסאות מאפשרות לכלול חלק מהעסקה בהפקת הסיסמא, על מנת שהבנק יוכל לאפשר לבעלי הכרטיסים ליצור חתימה ייחודית לצורך ביצוע כל עסקה. טכנולוגיה זו מספקת הגנה משמעותית נגד התקפות PHISHING - ניסיון לגניבת מידע רגיש באינטרנט על ידי התחזות.

ארט קרנזלי, סמנכ"ל טכנולוגיות חדשות, מסטרקארד: "אימות שבבים הוא גורם מרכזי בחוויית הבנקאות והמסחר המאובטחים באינטרנט. אנו ממשיכים לחפש דרכים חדשות להרחיב את הפתרונות הקיימים בהתאם לצרכי הבנקים, ויוצרים פתרונות משתלמים כלכלית עבור הלקוחות שלנו ושיטות קלות לשימוש עבור הצרכנים. התוכנית הנוכחית עונה על שתי הדרישות".

אודות מסטרקארד העולמית

חברת מסטרקארד העולמית (ניו יורק: MA) מספקת שירותים פיננסים, מייעצת ומעניקה זיכיונות לכרטיסי אשראי שונים למגוון לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי העולם. מסטרקארד פועלת ביותר מ- 210 מדינות, ומוצריה מעורבים בתשלום עבור כ-18 מיליארד עסקאות מדי שנה. רשת המשרדים הענפה של מסטרקארד, מאפשרת לה להעניק ללקוחותיה שירות המותאם אישית לצורכיהם המגוונים וגישה לפתרונות תשלום מהחדשניים והמובילים ביותר. עסקי החברה מקשרים בין מוסדות פיננסים, בעלי עסקים ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים, ותורמת רבות לקידום הכלכלה והסחר בעולם.

אודות מסטרקארד אירופה

מסטרקארד אירופה מהווה ישות האחראית לניהול פעילותה העסקית של מסטרקארד העולמית באירופה. משרדיה ההנהלה של החברה נמצאים בווטרלו, בלגיה, והיא פועלת ב-51 מדינות עד לרוסיה, המהווה עבורה את גבול מזרח אירופה. באמצעות רשת סניפים מקומיים, מסטרקארד אירופה מסוגלת להבין ולענות על הצרכים המגוונים של לקוחותיה בסוגי שוק שונים בכל אירופה, ומאפשרת ללקוחותיה פעילות עסקית המותאמת לצרכיהם ושפתם.

בישראל פועלת מסטרקארד באמצעות הבנקים המובילים וחברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד וכ.א.ל. הכרטיס הינו כרטיס אשראי בינלאומי המאפשר ללקוחותיו ליהנות משירות חדשני ומוביל ונוחות שימוש ברמה גבוהה בכל רחבי העולם.

מאת: MS תקשורת עסקית